Book Sincere service
The satisfied client necessarily will return again. That a client was satisfied, it is necessary to create the high level of service. But how to obtain from employees the real, sincere attitude toward a client?.Maxim Недякин is a consultant on questions of service and development of companies, has enormous practical experience. In a book he in detail takes apart management examples the Russian companies tells how to create truly клиентоориентированный service without the use of hard regulations and punishments.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Недякин Maxim Victorovich
- Number of pages
- 170
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
- Series
- Business. As it works in Russia
- Release date
- 2014
Reviews
More books on this topic
Book Sincere service
254 UAH
229 UAH
Book First-class service as...
139 UAH
126 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
Book Help a client! Correspondence...
49 UAH
45 UAH
Book Operating director. Force of...
1,123 UAH
1,011 UAH
Book Why you? As correct to explain...
126 UAH
114 UAH
Book Why you? As correct to explain...
135 UAH
122 UAH
Book Channels of sales
128 UAH
116 UAH
Book Restaurant business is in small...
131 UAH
118 UAH
Book 120 instruments of the local...
127 UAH
115 UAH
03/10/2024
Надзвичайно корисна книга для всіх, хто прагне підвищити рівень обслуговування клієнтів!
"Щирий сервіс" - це справжнє відкриття для тих, хто працює в сфері обслуговування або керує компанією. Максим Недякин ділиться своїм багатим досвідом, пропонуючи практичні поради та стратегії, які допоможуть створити атмосферу щирого ставлення до клієнтів. Він розглядає реальні приклади з управління російськими компаніями, що робить матеріал ще більш зрозумілим і застосовним. Книга надихає на те, щоб не лише виконувати свої обов'язки, а й дійсно піклуватися про клієнтів, адже задоволений клієнт - це запорука успіху бізнесу. Єдиний недолік - це переклад, який, хоч і якісний, іноді містить незначні помилки. Проте, це не заважає загальному сприйняттю книги. Рекомендую всім, хто хоче досягти успіху у сфері обслуговування!