Book 200+ developer contact points
We are under an obligation to warn: it is not needed to buy this guidance, if you do not gather to improve your marketing. This 100рактическое guidance. He needs to be not read - he needs to be done.If you are adjusted resolutely, then she will help you quickly to increase the number of customers, promote knowableness of your brand and in the end - to get a more income.Sales are begun with the points of contact. It is situations, moments, places and interfaces contiguities of customer with a company and company with a customer. Web-site, office of sales, fence of building object. Here a client accepts critically an important decision: to look for you an apartment (parking, pantry, commercial apartment.) or no - to buy for you or no.If you do not have necessary points of contact or they abandon to wish the best, all your efforts on acquisition of customers will be empty waste of time and budget.This воркбук answers questions what points of contact девелопера have and how to do every point of contact "wow". In all the points of contact more than 200 and each works on sales!Read - and inculcate!After acquisition of book you also will be able to get her in the format of EPUB.
- Name of the Author
- Манн Игорь Борисович, Черемных Иван В., Киселева Марина
- Number of pages
- 446
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2018
Reviews
More books on this topic
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Construction of department of...
122 UAH
110 UAH
Book Legal marketing. How to attract...
122 UAH
110 UAH
Book Difficult dialogues. What how to...
195 UAH
176 UAH
Book Violet cow. Do the business...
195 UAH
176 UAH
Book Copywriting of mass defeat
122 UAH
110 UAH
Book Unchild's business. Management...
117 UAH
106 UAH
Book First-class service as...
139 UAH
126 UAH
Book Treasure of copywriter
78 UAH
71 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
09/25/2023
200 точок контакту девелопера - це справжній скарб для тих, хто
Ця книга - не просто керівництво, а справжній воркбук, який допоможе вам не лише отримати знання, але й негайно втілити їх у життя. Автори пропонують практичні поради та інструменти для підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів та збільшення продажів. Кожна з 200 точок контакту, описаних у книзі, виявляється ключовою для успішного ведення бізнесу та взаємодії з клієнтами. Читаючи цей матеріал, ви отримаєте не лише теоретичні знання, а й практичні навички, які допоможуть вам досягти бажаних результатів. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне розвивати свій бізнес та покращити його маркетингові стратегії!