book type

Book Sincere service

LR641100

Select the language of the book:

Russian
In stock
1  
254 UAH
229 UAH - 10%
The satisfied client necessarily will return again. That a client was satisfied, it is necessary to create the high level of service. But how to obtain from employees the real, sincere attitude toward a client?.Maxim Недякин is a consultant on questions of service and development of companies, has enormous practical experience. In a book he in detail takes apart management examples the Russian companies tells how to create truly клиентоориентированный service without the use of hard regulations and punishments.
Name of the Author
Недякин Maxim Victorovich
Language
Russian
Age
12
Series
Business. As it works in Russia
Release date
2014

Reviews

Grade 


01/14/2024

Щирий сервіс - це книга, яка не лише надихає, а й надає практичн

Максим Недякин вдало поєднав теоретичні знання з власним практичним досвідом, щоб допомогти читачам зрозуміти, як створити по-справжньому клієнтоорієнтований сервіс. Книга не лише розповідає про важливість задоволення клієнтів, але й наводить конкретні приклади управління компаніями, які допомагають зрозуміти, які кроки потрібно зробити для покращення сервісу. Автор висвітлює ключові аспекти взаємодії з клієнтами, наголошуючи на важливості щирості та емпатії у спілкуванні. Ця книга - відмінний посібник для тих, хто прагне покращити якість обслуговування та забезпечити високий рівень задоволення клієнтів. Рекомендую кожному, хто цінує якість та щирість у взаємодії зі споживачами!

Write your review

Book Sincere service

The satisfied client necessarily will return again. That a client was satisfied, it is necessary to create the high level of service. But how to obtain a present from employees,...

Write your review

More books by this author

More books on this topic