Listen to an excerptListen to an excerpt

Book Selling texts. Model for assembling. Copywriting for all

LR219453
Russian
Cat Dmitry
In stock
1  
127 UAH
115 UAH - 10%
Dmitry Кот - one of the known copywriters, business-trainer, director Agencies selling texts, author of the best seller "Copywriting: however to eat a dog. We create texts that sell".Book for all, who writes selling texts.What does she differ from ten of other books on copywriting? She complements them. Helps to systematize receptions and approaches : offers the system - you understand, of what blocks text consists and the role of each of them| contains the formulas and templates prepared to introduction - take and do| exposes secrets, a step-up efficiency of texts| assumes variantness of behavior - on every block of text a few formulas are given.Collect ideal selling text on a chart. Do not forget to add the chips and receptions.

For Apple devices, a computer with iTunes installed is required to play the file correctly.

Name of the Author
Cat Dmitry
Number of pages
227
Language
Russian
Cover
Soft
Age
12
Series
Marketing for professionals
Release date
2017

Reviews

Grade 


12/24/2023

Тексти, що продають: практичний посібник для копірайтерів усіх р

Ця книга - справжнє скарбниця знань та практичних порад від відомого копірайтера та бізнес-тренера Дмитра Кота. Вона відрізняється від інших книг з копірайтингу тим, що не просто наводить загальні рекомендації, але доповнює їх систематизованими прийомами та шаблонами, які можна застосовувати безпосередньо у практиці. Книга розкриває секрети, які допомагають підвищити ефективність текстів, а також надає варіативність у підходах до написання. Завдяки цій книзі ви зможете створювати ідеальні тексти, що продають, за чіткою схемою, додавати свої унікальні фішки та прийоми, і вразити своїх клієнтів та аудиторію. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться копірайтингом та бажає покращити свої навички у цій галузі!

Write your review

Book Selling texts. Model for assembling. Copywriting for all

Dmitry Кот - one of the known copywriters, business-trainer, director Agencies selling texts, author of the best seller "Copywriting: however to eat a dog...

Write your review

More books by this author

More books on this topic