
Book Marketing: compendium of lectures
The practical questions of organization of marketing activity are examined on the enterprises of all patterns of ownership.Marketing conception, methods of marketing researches, behavior of customers and consumers, is described, politics of advancement and distribution of commodity, price and commodity politics of firm, is expounded taking into account new approaches and methods of the use of Internet in marketing.A textbook will be useful as for professionals - marketing specialists, so for students, graduate students and teachers, and also to the future specialists and all interested in this subjects.
- Name of the Author
- Шевчук Denis Aleksandrovich
- Language
- Russian
Reviews
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
07/30/2023
Маркетинг: конспект лекцій - незамінний довідник для всіх, хто ц
Ця книга - справжнє скарбниця знань про організацію маркетингу на підприємствах різних форм власності. Автор детально розглядає концепцію маркетингу, методи досліджень, поведінку покупців, стратегії просування товарів та багато іншого. Особливу увагу приділяється новим підходам та методам використання Інтернету в маркетингу, що робить цей підручник актуальним та сучасним. Легко читається, зрозуміло і доступно навіть для початківців у галузі. Рекомендую цю книгу як професіоналам, так і студентам, аспірантам, викладачам та усім, хто бажає поглибити свої знання в області маркетингу. Вона точно стане вашим надійним помічником у розвитку в цій сфері!