Книга Маркетинг: конспект лекцій
Розглядаються практичні питання організації маркетингової діяльності на підприємствах усіх форм власності.Описуються концепція маркетингу, методи маркетингових досліджень, поведінка покупців і споживачів, викладаються політика просування і розподілу товару, цінова і товарна політика фірми з урахуванням нових підходів і методів використання Internet в маркетингу.Підручник буде корисний як для професіоналів - маркетологів, так і для студентів, аспірантів і викладачів, а також майбутнім фахівцям і усім зацікавленим цією тематикою.
- ФІО Автора
- Шевчук Денис Олександрович
- Кількість сторінок
- 467
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2023-07-30
Маркетинг: конспект лекцій - незамінний довідник для всіх, хто ц
Ця книга - справжнє скарбниця знань про організацію маркетингу на підприємствах різних форм власності. Автор детально розглядає концепцію маркетингу, методи досліджень, поведінку покупців, стратегії просування товарів та багато іншого. Особливу увагу приділяється новим підходам та методам використання Інтернету в маркетингу, що робить цей підручник актуальним та сучасним. Легко читається, зрозуміло і доступно навіть для початківців у галузі. Рекомендую цю книгу як професіоналам, так і студентам, аспірантам, викладачам та усім, хто бажає поглибити свої знання в області маркетингу. Вона точно стане вашим надійним помічником у розвитку в цій сфері!