
Book Marketing machine
This book reveals secrets that must be known to those who manage the “marketing machine” - the marketing department - this subtle mechanism, on the accuracy of the “tuning” and coordinated work of which the success of the entire company largely depends. Practicing authors openly share their experience in this position and their professional secrets. But the book gives not only their point of view: the authors’ words are commented on by marketing directors of other companies, and one section contains in-depth interviews with 20 of them. You will get the maximum benefit from this book, if you are a marketing manager, marketing director or company executive.
3rd edition.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Анна Турусина Юрьевна
Игорь Манн Борисович - Language
- Ukrainian
- Release date
- 2010
Reviews
More books on this topic
Book Personal brand from the ground...
137 UAH
124 UAH
Book SMM FROM THE GROUND UP. Secrets...
138 UAH
125 UAH
Book There is no money, but you are...
112 UAH
101 UAH
Book Endless stream of ideas about...
138 UAH
125 UAH
Book 99 laws of explosive пиара....
244 UAH
220 UAH
Book Пиарь me, if can. Instruction...
121 UAH
109 UAH
Book Hypanem? Explosive PR: A...
254 UAH
229 UAH
Book Legal marketing. How to sell...
112 UAH
101 UAH
Book PR of the personal brand
122 UAH
110 UAH
Book Public Relations in the...
78 UAH
71 UAH
11/07/2023
Незамінний посібник для маркетологів!
Книга "Маркетингова машина" стала для мене справжнім відкриттям у світі маркетингу. Автори, які мають багатий досвід у цій галузі, щедро діляться своїми знаннями та секретами, які можуть суттєво підвищити ефективність роботи будь-якого відділу маркетингу. Я особливо оцінив практичні поради та стратегії, які можна легко впровадити у свою роботу. Книга охоплює різні аспекти маркетингової діяльності, від налаштування команди до аналізу результатів, і це робить її надзвичайно цінною для менеджерів та керівників. Хоча переклад тексту не завжди ідеальний, це не заважає загальному сприйняттю матеріалу. Я б рекомендував цю книгу всім, хто прагне вдосконалити свої навички в маркетингу та досягти успіху у своїй компанії!