Book Feedback. Get feedback!

FR141872
Russian
In stock
1  
86 UAH
78 UAH - 10%

This book is dedicated to feedback from clients and business partners. It contains almost fifty ways to receive feedback and ratings through all possible “points of contact” with the consumer, as well as methods for using them correctly. Choose the right tools, listen to your customers, delight and surprise them with your attention and efficiency - and ultimately earn more! The book is especially valuable for its high level of detail, many stories and examples from Russian practice. It will bring the greatest benefit to marketers and managers of small and medium-sized businesses.

Name of the Author
Елена Золина Алексеевна
Игорь Манн Борисович
Number of pages
273
Language
Russian
Cover
Soft

Reviews

Grade 


01/08/2023

Незамінний посібник для бізнесменів і маркетологів!

Ця книга стала для мене справжнім відкриттям у світі зворотного зв'язку. Автор детально розглядає всі можливі точки контакту зі споживачами, пропонуючи практичні методи отримання відгуків, які дійсно працюють. Я особливо ціную велику кількість реальних прикладів з російської практики, які роблять матеріал зрозумілим і доступним. Книга не лише надає теоретичні знання, але й містить конкретні рекомендації, які можна впроваджувати у свій бізнес вже сьогодні. Завдяки цій книзі я зміг покращити взаємодію з клієнтами та підвищити рівень їх задоволення. Рекомендую всім, хто прагне досягти успіху у своїй справі!

Write your review

Book Feedback. Get feedback!

This book is dedicated to feedback from clients and business partners. It contains almost fifty ways to receive feedback and ratings through all possible “po...

Write your review

More books by this author

More books on this topic