
Book Organization of tourism business: technology for creating tourism products
The book discusses the features of the tourism business in Russia, the procedure for forming a travel company, the development and selection of tourism programs. The issues of the relationship between a travel agency and its clients and competitors, staffing, etc. are covered. The book will be of interest to heads of travel agencies, businessmen, teachers, students, as well as all citizens who want to have a successful vacation and relax without any problems.
- Name of the Author
- Лариса Мишина Александровна
Оксана Грачева Юрьевна
Юлия Маркова Александровна
Юлия Мишунина Валерьевна - Language
- Russian
Reviews
More books on this topic
Book HR as he is
98 UAH
89 UAH
Book Actual HR- branding. Secrets of...
122 UAH
110 UAH
Book Main textbook of HR in the world
118 UAH
107 UAH
Book Interview at a selection. the 58...
116 UAH
105 UAH
Book HR- marketing. How to do your...
133 UAH
120 UAH
Book Network marketing. online...
98 UAH
89 UAH
Book Who. Decide your problem one number
220 UAH
198 UAH
Book Recruiting 100%
171 UAH
154 UAH
Book How to become an air steward
73 UAH
66 UAH
Book Generation of Z at work. How to...
131 UAH
118 UAH
11/14/2022
Необхідний посібник для всіх, хто хоче вникнути в туристичний бізнес!
Ця книга є справжнім путівником у світі організації туристичного бізнесу. Автор детально розглядає всі аспекти, які необхідні для створення успішної туристичної фірми, починаючи від розробки турпродукту і закінчуючи взаємовідносинами з клієнтами та конкурентами. Особливо вразила частина, де описуються стратегії вибору туристичних програм, що дозволяє зрозуміти, як задовольнити потреби різних категорій туристів. Книга написана зрозумілою мовою, що робить її доступною для широкого кола читачів, від студентів до досвідчених бізнесменів. Я б рекомендував цю книгу всім, хто мріє про успішну кар'єру в туристичному бізнесі або просто хоче краще зрозуміти, як організувати свій відпочинок без зайвих клопотів. Вона дійсно варта уваги!