Книга Досить мені дзвонити. Правила успішних переговорів в мессенджерах і соціальних мережах
Клієнти все частіше відмовляються від особистого спілкування, віддаючи перевагу листуванню в мессенджерах і соціальних мережах. Щоб доводити кожен контакт до угоди, не втрачаючи потенційних покупців, менеджерам по продажах треба освоїти цілий набір нових інструментів. Експерт по переговорах, автор бестселерів "Монстр продажів" і "Переговори з монстрами" Ігор Рызов і його колега Олексій Пашин учать вибудовувати дистанційну комунікацію клієнтами в соціальних мережах і мессенджерах. Автори пояснюють, як:- вступати в листування з клієнтом і миттєво створювати довірчу атмосферу|- спілкуватися так, щоб у співрозмовника не залишалося шансу обірвати діалог і зникнути з радарів|- вправно презентувати свої товари і послуги, жонглюючи аудіо і відео|- ненав'язливо обробляти заперечення|- ефективно дожимати клієнта, не даючи йому підвісити контакт|- робити повторні продажі.У форматі PDF A4 збережений видавничий макет.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Щирий сервіс
254 грн
229 грн
Книга Скарга як подарунок
137 грн
124 грн
Книга Ком'юніті-менеджмент
141 грн
127 грн
Книга Геніальні скрипти продажів. Як...
118 грн
107 грн
Книга Як перетворити відвідувача на...
119 грн
108 грн
Книга Досить мені дзвонити. Правила...
137 грн
124 грн
Книга Чому ви? Як правильно пояснити...
135 грн
122 грн
Книга Клієнт завжди задоволений. Як...
133 грн
120 грн
Книга Ділові терки. Переговорология
122 грн
110 грн
Книга Ресторанний бізнес в малих...
131 грн
118 грн
2024-05-17
Незамінний посібник для сучасних продавців!
Книга "Досить мені дзвонити" стала для мене справжнім відкриттям у світі дистанційних продажів. Ігор Рызов та Олексій Пашин чудово пояснюють, як ефективно вести переговори в мессенджерах і соціальних мережах, що є надзвичайно актуальним у наш час. Я отримав безліч корисних порад щодо створення довірчої атмосфери під час спілкування, а також дізнався, як правильно обробляти заперечення та дожимати клієнтів до угоди. Книга написана зрозумілою мовою, а практичні приклади роблять її ще більш цінною. Хоча в тексті іноді трапляються помилки перекладу, це не заважає загальному сприйняттю матеріалу. Я рекомендую цю книгу всім, хто працює у сфері продажів і хоче покращити свої навички у дистанційній комунікації. Вона дійсно варта уваги!