Книга Шпаргалка проДАж. Книга 2
У продовженні книги "Шпаргалка проДАж" автор дає інструменти диференційованих продажів. "Продаємо ми з Вами людям. А люди усі різні. Дивно припускати, що одні і ті ж інструменти продажів, одні і ті ж фрази, аргументи, відповіді на заперечення однаково добре працюватимуть з різними клієнтами". У книзі представлена класифікація клієнтів за чотирма типами і дані прості сигнали, за допомогою яких легко можна розпізнати особливості клієнта, до яких необхідно адаптуватися і уміти використати в продажах. Прості інструменти, рекомендації про те, що робити і що не робити, що говорити і не говорити, як переконувати клієнта конкретного типу або конкретними поведінковими особливостями, як справлятися із запереченнями конкретного типу.Книга адресована керівникам, співробітникам відділів продажів, зацікавленим в гарантованому підвищенні ефективності роботи менеджера по продажах, закупникам і усім, хто займається продажами, веде переговори і переконує в чомусь інших. Книга часто використовується читачами в якості настільної книги з моменту її придбання, до якої звертаються знову і знову за "підказками".Книга написана практиком і для практиків. Автор книги Борис Жалило - системний тренер-консультант Міжнародної Консалтингової Групи Business Solution International, має значний досвід продажів і управлінської роботи. "Книга сама з себе не дасть Вам зростання продажів. А ось інструментарій - при його застосуванні - гарантовано дасть. Все-таки він був відпрацьований за 23 роки практики продажів і 20 років моєї роботи в якості консультанта, що піднімає продажі. У 13 країнах, 152 містах. Більше 2000 компаній". А ще тисячі компаній отримали шматочки цього інструментарію на тренінгах, які автор проводить з 1996 року, у тому числі найвідоміших, брендових тренінгах "Школа Диференційованих продажів", "Диференційовані переговори", "Продажі : Школа Тигра", "Продавати дорого"!У книзі дані конкретні фрази, інструменти, питання, заготівлі, аргументи, відповіді на заперечення, які можна негайно почати застосовувати у своїх продажах (близько 300 фраз-відповідей на можливі заперечення з урахуванням особливостей типів клієнтів).Завдяки інструментарію з цієї книги Ви зможете домагатися того, чого ВИ хочете від своїх клієнтів, ділових партнерів, співрозмовників. Переконувати їх, справлятися із запереченнями, управляти їх увагою, інтересом, емоціями, симпатією, довірою.Успішних продажів!
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Жалило Борис Анатолійович
- Кількість сторінок
- 145
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- Тверда
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2011
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Побудова відділу продажів : з...
122 грн
110 грн
Книга Юридичний маркетинг. Як...
122 грн
110 грн
Книга Важкі діалоги. Що і як...
195 грн
176 грн
Книга Фіолетова корова. Зробіть свій...
195 грн
176 грн
Книга Копирайтинг масової поразки
122 грн
110 грн
Книга Недитячий бізнес. Управління...
117 грн
106 грн
Книга Першокласний сервіс як...
139 грн
126 грн
Книга Скарб копірайтера
78 грн
71 грн
Книга Ком'юніті-менеджмент
141 грн
127 грн
2024-03-31
Незамінний посібник для всіх, хто займається продажами!
Книга "Шпаргалка проДАж. Книга 2" стала для мене справжнім відкриттям у світі продажів. Автор, Борис Жалило, пропонує чіткі та дієві інструменти для роботи з різними типами клієнтів, що дозволяє адаптувати підхід до кожного з них. Я особисто знайшов корисними класифікацію клієнтів та сигнали, які допомагають розпізнати їхні потреби та особливості. Це дозволяє не лише підвищити ефективність продажів, але й побудувати більш довірливі стосунки з клієнтами. Книга написана зрозумілою мовою та містить безліч практичних порад, які можна застосувати відразу. Впевнений, що завдяки цим знанням я зможу значно покращити свої результати у продажах. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне досягти успіху в цій сфері!