Книга Управління рестораном, який любить гостей

LU381741
Українська
В наявності
1  
114 грн
103 грн - 10%

Перша частина книги, яку ви тримаєте в руках, присвячена організації праці персоналу ресторану. У ній детально описано, як збудувати систему виробничого обліку, проводити ефективну інвентаризацію, закуповувати і зберігати товар, організувати роботу кожної із зон ресторану, навчити своїх співробітників правильно звістці себе з гостями, створити сильну команду і багато що інше. Основна думка цієї роботи полягає в тому, що серце будь-якого закладу - його керівник, який повинен мати великий досвід, величезний запас знань в різних сферах діяльності, а також чітко уявляти собі, куди він веде свою компанію. Автор добре розбирається в тому, про що пише: запропоновані правила і схеми підкріплені прикладами з реальної практики, таблицями і графіками.



Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Гвоздовская Віолета Анатоліївна
Кількість сторінок
333
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Вік
12
Дата виходу
2015

Відгуки

Оцінка: 


2022-11-25

Надзвичайно корисна книга для всіх, хто прагне досягти успіху в ресторанному бізнесі!

Ця книга "Управління рестораном, який любить гостей" стала для мене справжнім відкриттям. Автор детально описує всі аспекти організації праці персоналу, що є надзвичайно важливим для успішного функціонування ресторану. Я отримав безліч корисних порад щодо системи виробничого обліку, інвентаризації та організації роботи в різних зонах закладу. Особливо вразила мене частина, присвячена навчанню співробітників, адже саме від їхньої взаємодії з гостями залежить загальне враження від ресторану. Приклади з реальної практики, таблиці та графіки роблять матеріал легким для сприйняття і дуже практичним. Хоча переклад тексту місцями має деякі недоліки, це не зменшує цінності інформації, яку ви отримуєте. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче створити успішний ресторан і зробити його улюбленим місцем для гостей!

Напишіть свій відгук

Книга Управління рестораном, який любить гостей

Перша частина книги, яку ви тримаєте в руках, присвячена організації праці персоналу ресторану. У ній детально описано, як збудувати систему производственн...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики