Книга Гіпнотичні рекламні тексти. Як спокушати і переконувати клієнтів за допомогою копирайтинга
Легендарна книга з текстів, що продають. У ній Джо Витале, один з самих високооплачуваних у світі копирайтеров, розкриває принципи гіпнотичного листа - безвідмовного інструменту впливу на свідомість покупців. Цей інструмент незамінний при створенні имейл-рассылок, постів, що продають, рекламних публікацій і інших текстів, мета яких продавати товари і послуги. У своїй книзі Джо Витале щедро ділиться прикладами вдалих креативних рішень.У ній ви знайдете формулу написання гіпнотичних текстів, безцінні поради про те, як узяти під контроль свідомість читача і підштовхнути його до дій, 5 секретних законів гіпнотичного переконання, 30 способів написати гіпнотичний заголовок.У форматі PDF A4 збережений видавничий макет.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Витале Джо
- Кількість сторінок
- 495
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
- Серія
- Книги-драйвери
- Дата виходу
- 2007
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2022-10-06
Незамінний посібник для всіх копірайтерів!
Книга "Гіпнотичні рекламні тексти" Джо Витале - це справжня знахідка для тих, хто прагне вдосконалити свої навички в копірайтингу та навчитися мистецтву переконання. Автор ділиться своїм багатим досвідом, розкриваючи принципи написання текстів, які не просто інформують, а й спокушають та підштовхують до дії. Формули, які він пропонує, дійсно працюють, а приклади успішних кампаній надихають на творчість. Особливо вразили 30 способів написати гіпнотичний заголовок – це справжня золота жила для маркетологів! Незважаючи на деякі недоліки в перекладі, загальна якість тексту залишається високою, а сам матеріал є надзвичайно корисним. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче підвищити свої продажі та навчитися впливати на свідомість клієнтів!