Книга Як ввести покупця в транс. Нова психологія продажів і маркетингу

LU651968
Українська
В наявності
1  
112 грн
101 грн - 10%
Уявіть, що ви володієте технікою маркетингу і продажів, яка по своєму ефекту схожа на чаклунство! Наприклад, за допомогою правильних слів, сказаних в правильний час, ви перетворюєте покупців, що не бажають придбавати ваш товар або послугу, в постійних клієнтів...Думаєте, неможливо? Якщо ви дізнаєтеся секрети "купівельних трансов" від гуру маркетингу Джо Витале, у вас вийде усе це і навіть більше!Скомбінувавши основи прицільного маркетингу з новітньою технікою впливу і переконання, автор демонструє, як ввести покупця в "купівельний транс" - особливий стан свідомості, в якій він стає більше навіюваним і поступливим, чим зазвичай. Ввівши потенційного покупця в "купівельний транс", ви зможете позиціонувати себе і свій продукт в його свідомості так, що він неминуче прийме рішення на користь придбання.Для безстрашних маркетологів і збувальників, які прагнуть досягти вершин професійної майстерності і неймовірного успіху.

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Витале Джо
Кількість сторінок
343
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Дата виходу
2010

Відгуки

Оцінка: 


2023-02-07

Вражаючий посібник для маркетологів!

Книга "Як ввести покупця в транс" від Джо Витале - це справжня знахідка для всіх, хто прагне підвищити свої навички в продажах і маркетингу. Автор майстерно поєднує психологію з практичними техніками, які дозволяють не лише зрозуміти, як працює свідомість покупця, але й навчитися впливати на неї. Витале розкриває секрети "купівельних трансов", які, здавалося б, можуть бути схожими на магію, але насправді базуються на наукових принципах. Читання цієї книги стало для мене справжнім відкриттям: я дізнався, як правильно формулювати свої пропозиції, щоб вони звучали привабливо і переконливо. Хоча переклад тексту місцями може бути не зовсім ідеальним, це не заважає загальному сприйняттю та розумінню матеріалу. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче досягти успіху в продажах і стати справжнім майстром маркетингу!

Напишіть свій відгук

Книга Як ввести покупця в транс. Нова психологія продажів і маркетингу

Уявіть, що ви володієте технікою маркетингу і продажів, яка по своєму ефекту схожа на чаклунство! Наприклад, за допомогою правильних слів, сказаних в...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики