Book Hypnotic advertisement texts. How to tempt and convince clients by means of copywriting
Legendary book on selling texts. In her Joe Витале, one of the most high-paying in the world copywriters, exposes principles of hypnotic letter - faultless instrument of influence on consciousness of customers. This instrument is irreplaceable at creation of имейл-рассылок, selling posts, advertisement publications and other texts aim of that to sell goods and services. In the book Joe Витале generously divided by the examples of successful креативных decisions.In her you will find the formula of writing of hypnotic texts, priceless advices about that, how to take under control consciousness of reader and to urge on him to the actions, 5 secret laws of hypnotic persuasion, 30 methods to write the hypnotic heading.A publishing layout is stored in the format of PDF A4.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Витале Joe
- Number of pages
- 495
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
- Series
- Books-drivers
- Release date
- 2007
Reviews
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
10/06/2022
Незамінний посібник для всіх копірайтерів!
Книга "Гіпнотичні рекламні тексти" Джо Витале - це справжня знахідка для тих, хто прагне вдосконалити свої навички в копірайтингу та навчитися мистецтву переконання. Автор ділиться своїм багатим досвідом, розкриваючи принципи написання текстів, які не просто інформують, а й спокушають та підштовхують до дії. Формули, які він пропонує, дійсно працюють, а приклади успішних кампаній надихають на творчість. Особливо вразили 30 способів написати гіпнотичний заголовок – це справжня золота жила для маркетологів! Незважаючи на деякі недоліки в перекладі, загальна якість тексту залишається високою, а сам матеріал є надзвичайно корисним. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче підвищити свої продажі та навчитися впливати на свідомість клієнтів!