Книга Ідеї на мільйон доларів від Брюса Бартона - засновника найбільшого світового рекламного агентства BBDO
У 30-х роках минулого століття ім'я Брюса Бартона - фантастично успішного рекламіста Америки - було у усіх на слуху. Багато рекламістів сучасності називають його найзначнішим копирайтером XX століття. Бартон відкрив світу архетип ідеальної домогосподарки Бетти Крокер і розробив знаменитий логотип General Electric у вигляді двох переплетених літер G і E. Розроблені ним рекламні слогани і кампанії стали одними з найбільш ефективних і що запам'ятовуються.Автор численних бестселерів Джо Витале розповідає про легендарного рекламіста-революціонера і його принципи. Перед вами унікальний інструмент для саморозвитку і просування бізнесу. У книзі містяться не просто секрети ефективної реклами - вона відкриє секрети досягнення успіху в усіх сферах життя.Книга призначена не лише фахівцям в області реклами, вона буде корисна широкому кругу читачів.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Витале Джо
- Кількість сторінок
- 217
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- Тверда
- Дата виходу
- 2009
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2022-06-07
Неймовірний погляд на світ реклами та успіху!
Книга "Ідеї на мільйон доларів" від Брюса Бартона - це справжній скарб для всіх, хто прагне зрозуміти, як працює реклама та як досягти успіху в бізнесі і житті. Автор, Джо Витале, майстерно передає принципи та ідеї легендарного рекламіста, який змінив обличчя рекламної індустрії. Читання цієї книги - це не просто знайомство з історією реклами, а й глибоке занурення в психологію споживача, що дозволяє зрозуміти, як створювати ефективні кампанії. Бартон відкриває секрети, які залишаються актуальними й до сьогодні, і його підходи до реклами можуть бути застосовані в будь-якій сфері життя. Незважаючи на деякі недоліки в перекладі, зміст книги вражає і надихає. Рекомендую цю книгу не лише рекламістам, а й усім, хто прагне досягти успіху в своїй справі!