Книга Короткий зміст "Контент-маркетинг. Нові методи залучення клієнтів в епоху інтернету"
Цей текст - скорочена версія книги "Контент-маркетинг. Нові методи залучення клієнтів в епоху інтернету".Світ нестримно міняється, і звичайна реклама стає все менш ефективною. Нас оточує надто багато нав'язливої інформації: теле- і радіореклама, яку хочеться перемкнути, величезна кількість листів з комерційними пропозиціями, більшість з яких залишаються непрочитаними. За результатами опитувань рекламі довіряють лише 30юдей, а компанії як і раніше витрачають на її виробництво десятки і сотні тисяч доларів. Прийшов час змінити стратегію, упевнений автор книги "Контент-маркетинг" і засновник популярного проекту про маркетинг в соціальних мережах SocialMediaExaminer.com Майкл Стелзнер. Адже продажі "в лоб" вже давно не приносять очікуваного ефекту.Стелзнер пропонує уявити, що бізнес - це космічний корабель, який треба направити в нові галактики. А паливом для цього польоту повинен стати високоякісний контент. Сьогодні маркетингова стратегія має бути грунтована на допомозі людям, і корисний контент - відмінний спосіб добитися цього. Компаніям, які регулярно допомагають своїм існуючим і потенційним клієнтам без всяких зобов'язань, люди довіряють значно більше.Контент-маркетинг - це не те, від чого варто чекати миттєвих продажів але в перспективі він працює на вашу репутацію. Ваші читачі довірятимуть вам, і коли настане момент купівлі, звернуться саме у вашу компанію.З нашого огляду ви дізнаєтеся, яким буває контент і де шукати авторів для його виробництва, як реалізувати контент-стратегію максимально ефективно, і нарешті, як зробити так, щоб контент у результаті став працювати на продажі.Нагадуємо, що цей текст - короткий виклад книги
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Катерина Ракова
- Кількість сторінок
- 123
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- Тверда
- Вік
- 16
- Серія
- КнигиКратко
Ще книги цієї тематики
Книга Коротке утримування "На гачку....
73 грн
66 грн
Книга Короткий зміст "Коли покупець...
73 грн
66 грн
Книга Короткий зміст...
73 грн
66 грн
Книга Короткий зміст "Розквіт піару і...
73 грн
66 грн
Книга Короткий зміст "Продаючи незриме"
73 грн
66 грн
Книга 50 великих книг про бізнес....
120 грн
108 грн
Книга Короткий зміст «Щирий сервіс»
73 грн
66 грн
Книга Маркетинг послуг
98 грн
89 грн
Книга Коротке утримування "На гачку....
73 грн
66 грн
Книга Короткий зміст "Коли покупець...
73 грн
66 грн