Книга Короткий зміст "Контент-маркетинг. Нові методи залучення клієнтів в епоху інтернету"

LU035654
Українська
В наявності
0  
73 грн
66 грн - 10%
Цей текст - скорочена версія книги "Контент-маркетинг. Нові методи залучення клієнтів в епоху інтернету".Світ нестримно міняється, і звичайна реклама стає все менш ефективною. Нас оточує надто багато нав'язливої інформації: теле- і радіореклама, яку хочеться перемкнути, величезна кількість листів з комерційними пропозиціями, більшість з яких залишаються непрочитаними. За результатами опитувань рекламі довіряють лише 30юдей, а компанії як і раніше витрачають на її виробництво десятки і сотні тисяч доларів. Прийшов час змінити стратегію, упевнений автор книги "Контент-маркетинг" і засновник популярного проекту про маркетинг в соціальних мережах SocialMediaExaminer.com Майкл Стелзнер. Адже продажі "в лоб" вже давно не приносять очікуваного ефекту.Стелзнер пропонує уявити, що бізнес - це космічний корабель, який треба направити в нові галактики. А паливом для цього польоту повинен стати високоякісний контент. Сьогодні маркетингова стратегія має бути грунтована на допомозі людям, і корисний контент - відмінний спосіб добитися цього. Компаніям, які регулярно допомагають своїм існуючим і потенційним клієнтам без всяких зобов'язань, люди довіряють значно більше.Контент-маркетинг - це не те, від чого варто чекати миттєвих продажів але в перспективі він працює на вашу репутацію. Ваші читачі довірятимуть вам, і коли настане момент купівлі, звернуться саме у вашу компанію.З нашого огляду ви дізнаєтеся, яким буває контент і де шукати авторів для його виробництва, як реалізувати контент-стратегію максимально ефективно, і нарешті, як зробити так, щоб контент у результаті став працювати на продажі.Нагадуємо, що цей текст - короткий виклад книги

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Катерина Ракова
Кількість сторінок
123
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Вік
16
Серія
КнигиКратко

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Короткий зміст "Контент-маркетинг. Нові методи залучення клієнтів в епоху інтернету"

Цей текст - скорочена версія книги "Контент-маркетинг. Нові методи залучення клієнтів в епоху інтернету".Світ нестримно міняється, і звичайна реклама з...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики