Книга Реклама в туризмі
Рекламний ринок - один з найдинамічніше зростаючих ринків у всьому світі. Межі цього ринку безперервно розширюються за рахунок появи нових організацій, підприємств і, відповідно, нових клієнтів. Роль реклами особливо зростає в умовах ринкової економіки, конкурентного середовища, постійного оновлення асортименту товарів, ускладнення пристрою і конструкцій багатьох технічно складних виробів, товарів культурно-побутового і господарського призначення. Реклама використовується як ефективний засіб просування товарів і послуг в усіх галузях, у тому числі і у сфері туризму і гостинності.Призначено для викладачів і студентів внз усіх туристичних спеціальностей, фахівців, менеджерів і керівників туристичних компаній
- ФІО Автора
- Козлова В. А.
- Кількість сторінок
- 286
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- Тверда
- Вік
- 16
- Дата виходу
- 2014
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Мотоцикл "Схід". Експлуатація,...
25 грн
23 грн
Книга Організація безпеки активного...
44 грн
40 грн
Книга Ательє №06/2019
44 грн
40 грн
Книга Дев'ять способів заробляти голосом
131 грн
118 грн
Книга Ательє №11/2018
44 грн
40 грн
Книга Ательє №08/2018
44 грн
40 грн
Книга Ательє №12/2018
44 грн
40 грн
Книга Ательє №09/2018
44 грн
40 грн
Книга Ательє №02/2019
44 грн
40 грн
Книга Ательє №05/2018
44 грн
40 грн
2024-02-29
Реклама в туризмі - незамінна книга для всіх, хто цікавиться суч
Ця книга є дійсно цінним джерелом знань для викладачів, студентів, фахівців та керівників у галузі туризму. Автор докладно розглядає роль реклами в умовах конкурентного середовища, де кожен туристичний продукт потребує ефективного просування. Книга не лише розкриває ключові аспекти реклами в туризмі, але й надає практичні поради та приклади успішних кампаній. Читаючи цю книгу, ви зможете краще зрозуміти сучасні стратегії реклами в туризмі та застосувати їх у практичній діяльності. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне поглибити свої знання у цій цікавій галузі!