
Book An advertisement is in tourism
Advertisement market - one of most dynamically growing markets in the whole world. The borders of this market continuously broaden due to appearance of new organizations, enterprises and, accordingly, new clients. The role of advertisement especially increases in the conditions of market economy, competition environment, permanent updating of range of goods, complication of device and constructions of many technically difficult wares, of commodities cultural and welfare and economic setting. An advertisement is used as effective means of advancement of commodities and services are in all industries, including in the field of tourism and hospitality.It is intended for teachers and students of institutions of higher learning of all tourist specialities, specialists, managers and leaders of tourist companies
- Name of the Author
- Козлова В. А.
- Language
- Russian
- Age
- 16
- Release date
- 2014
Reviews
More books on this topic
Book A motor cycle "Rising"....
25 UAH
23 UAH
Book Organization of safety of active...
44 UAH
40 UAH
Book Atelier №06/2019
44 UAH
40 UAH
Book Nine methods to earn voice
131 UAH
118 UAH
Book Atelier №11/2018
44 UAH
40 UAH
Book Atelier №08/2018
44 UAH
40 UAH
Book Atelier №12/2018
44 UAH
40 UAH
Book Atelier №09/2018
44 UAH
40 UAH
Book Atelier №02/2019
44 UAH
40 UAH
Book Atelier №05/2018
44 UAH
40 UAH
02/29/2024
Реклама в туризмі - незамінна книга для всіх, хто цікавиться суч
Ця книга є дійсно цінним джерелом знань для викладачів, студентів, фахівців та керівників у галузі туризму. Автор докладно розглядає роль реклами в умовах конкурентного середовища, де кожен туристичний продукт потребує ефективного просування. Книга не лише розкриває ключові аспекти реклами в туризмі, але й надає практичні поради та приклади успішних кампаній. Читаючи цю книгу, ви зможете краще зрозуміти сучасні стратегії реклами в туризмі та застосувати їх у практичній діяльності. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне поглибити свої знання у цій цікавій галузі!