Книга Реклама в туризмі

LR963305
Російська
В наявності
1  
64 грн
58 грн - 10%
Рекламний ринок - один з найдинамічніше зростаючих ринків у всьому світі. Межі цього ринку безперервно розширюються за рахунок появи нових організацій, підприємств і, відповідно, нових клієнтів. Роль реклами особливо зростає в умовах ринкової економіки, конкурентного середовища, постійного оновлення асортименту товарів, ускладнення пристрою і конструкцій багатьох технічно складних виробів, товарів культурно-побутового і господарського призначення. Реклама використовується як ефективний засіб просування товарів і послуг в усіх галузях, у тому числі і у сфері туризму і гостинності.Призначено для викладачів і студентів внз усіх туристичних спеціальностей, фахівців, менеджерів і керівників туристичних компаній
ФІО Автора
Козлова В. А.
Кількість сторінок
286
Мова
Російська
Обкладинка
Тверда
Вік
16
Дата виходу
2014

Відгуки

Оцінка: 


2024-02-29

Реклама в туризмі - незамінна книга для всіх, хто цікавиться суч

Ця книга є дійсно цінним джерелом знань для викладачів, студентів, фахівців та керівників у галузі туризму. Автор докладно розглядає роль реклами в умовах конкурентного середовища, де кожен туристичний продукт потребує ефективного просування. Книга не лише розкриває ключові аспекти реклами в туризмі, але й надає практичні поради та приклади успішних кампаній. Читаючи цю книгу, ви зможете краще зрозуміти сучасні стратегії реклами в туризмі та застосувати їх у практичній діяльності. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне поглибити свої знання у цій цікавій галузі!

Напишіть свій відгук

Книга Реклама в туризмі

Рекламний ринок - один з найдинамічніше зростаючих ринків у всьому світі. Межі цього ринку безперервно розширюються за рахунок появи нових організацій, пр...

Напишіть свій відгук

Ще книги цієї тематики