Книга Як полюбити гостей ресторану. Емоційний сервіс
Як зробити міцний і яскравий сервіс в ресторані - більше не питання з розряду складних. Гостинність і емоційний сервіс теж перестали бути шаманством або знанням обраних. У книзі представлений системний погляд на повний цикл сервісу, розкриті секрети успішних авторських технологій Service Design і Service Management.Повний цикл техніки постановки і управління сервісом в ресторані. Схеми роботи з гостинністю, правила формування клієнтоорієнтованих і щасливих команд. Детальний розбір підходів до продажів, адже сервіс - це не просто про любов. Правильна робота в залі збільшує і виручку, і доход ресторанів.Описана схема постановки емоційного сервісу, оскільки саме емоція стане вашою відмінною рисою і виділить ваш ресторан з черги схожих. Тут ви побачите правила роботи менеджера і керівника з сервісом, сучасні підходи в навчанні співробітників фронту, велика кількість чек-листов, шаблонів і схем.Книга зібрана як посібник для освоєння сучасних підходів в управлінні сервісом. У ній дані повний список сервісних методик і програма їх впровадження.Бери, читай і роби.
- ФІО Автора
- Гвоздовская Віолета Анатоліївна
- Кількість сторінок
- 488
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- Тверда
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2020
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Щирий сервіс
254 грн
229 грн
Книга Першокласний сервіс як...
139 грн
126 грн
Книга Ком'юніті-менеджмент
141 грн
127 грн
Книга Допоможи клієнтові! Листування...
49 грн
45 грн
Книга Операційний директор. Сила...
1 123 грн
1 011 грн
Книга Чому ви? Як правильно пояснити...
126 грн
114 грн
Книга Чому ви? Як правильно пояснити...
135 грн
122 грн
Книга Канали продажів
128 грн
116 грн
Книга Ресторанний бізнес в малих...
131 грн
118 грн
Книга 120 інструментів локального...
127 грн
115 грн
2023-03-18
Як полюбити гостей ресторану - це справжня скарбниця знань та ін
Ця книга - не просто набір порад, а повноцінний посібник з управління сервісом, який допоможе вам не лише залучити нових клієнтів, а й зробити так, щоб вони поверталися знову та знову. Автори детально розкривають секрети успішних технологій Service Design та Service Management, надаючи чіткі інструкції щодо створення клієнтоорієнтованих команд та підвищення доходу ресторану. В книзі ви знайдете не лише теоретичні аспекти, а й практичні поради, які допоможуть вам втілити знання в життя. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться гастрономією та хоче покращити якість обслуговування у своєму закладі!