Книга Маркетинг: конспект лекцій

LU712747
Українська
В наявності
0  
64 грн
58 грн - 10%
Розглядаються практичні питання організації маркетингової діяльності на підприємствах усіх форм власності.Описуються концепція маркетингу, методи маркетингових досліджень, поведінка покупців і споживачів, викладаються політика просування і розподілу товару, цінова і товарна політика фірми з урахуванням нових підходів і методів використання Internet в маркетингу.Підручник буде корисний як для професіоналів - маркетологів, так і для студентів, аспірантів і викладачів, а також майбутнім фахівцям і усім зацікавленим цією тематикою.

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Шевчук Денис Олександрович
Кількість сторінок
392
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Маркетинг: конспект лекцій

Розглядаються практичні питання організації маркетингової діяльності на підприємствах усіх форм власності.Описуються концепція маркетингу, методи ...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики