
Book Main marketing book
A book of Aleksej Филановского is a marketing not textbook and not manual for narrow specialists in one or another areas of marketing activity. And a word "Main" means in her name, foremost, that she contains answers for the most fundamental questions related to marketing, - living, changeable and movable, as Mercury. That yet more important is speech here about our Ukrainian realities, our markets, our consumers and our cultural to the paradigm. A book will be interesting and useful to the businessmen and civil servants, marketing specialists and ad makers, students and управленцам, those, who gathers to change a profession, and those, who intends to change everything around - since an own company. Just the same problem was set the before itself by an author - and successfully settled her.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Филановский Aleksej
- Language
- Ukrainian
- Age
- 16
- Series
- Нон-фикшн (Wounds)
- Release date
- 2018
Reviews
More books on this topic
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Sun-dress. How to manage loyalty...
121 UAH
109 UAH
Book How to compel SMM to work:...
73 UAH
66 UAH
Book Marketing. Marketing bases for...
49 UAH
45 UAH
Book A role of SMM is in advancement...
73 UAH
66 UAH
Book SMM FROM THE GROUND UP. Secrets...
138 UAH
125 UAH
Book Marketing instruments for the...
220 UAH
198 UAH
Book Marketing without a budget
220 UAH
198 UAH
Book Training on нейромаркетингу....
185 UAH
167 UAH
Book Points of contact
139 UAH
126 UAH
06/06/2023
Незамінний ресурс для всіх, хто прагне зрозуміти маркетинг в українському контексті!
Книга Олексія Филановского "Головна маркетингова книга" - це справжній путівник у світі маркетингу, який не лише розкриває основи цієї складної дисципліни, але й адаптує їх до українських реалій. Автор вдало поєднує теорію з практикою, наводячи численні приклади, які роблять матеріал зрозумілим і доступним для читача. Я особисто знайшов багато корисних порад для свого бізнесу, які допомогли мені краще зрозуміти потреби моїх клієнтів і адаптувати свої стратегії. Незважаючи на те, що текст був перекладений за допомогою штучного інтелекту, якість перекладу в цілому на високому рівні, і лише поодинокі моменти можуть викликати невеликі труднощі в розумінні. Рекомендую цю книгу підприємцям, маркетологам, студентам і всім, хто хоче змінити своє ставлення до маркетингу і зрозуміти, як ефективно працювати на ринку України!