
Book A client is always satisfied. How to manage expectations, experience and memory of clients
Will a client accomplish the repeated purchase? Will write a good review? Will recommend your company an acquaintance? All depends on that will remain in his memory after co-operating with you.Chris Даффи, confessed in Europe expert on service, is sure: the key to loyalty of clients is this management by their expectations and memory. In the book he offers the program of creation and maintenance of positive remembrances in the minds of customers, that, in fact, it is the maximally effective program of loyalty in the century of соцсетей and интернет-отзовиков. A book is referenced on researches, by useful sources on the topic, and also кейсами of the known companies, such, as Lexus, Aldi, Dyson, The Ritz, - Carlton, Virgin Atlantic et al.A publishing design is stored in the format of PDF A4.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Даффи of Крис
- Language
- Ukrainian
- Age
- 12
- Series
- Economy of emotions. How to stimulate clients in a digital epoch
- Release date
- 2019
Reviews
More books on this topic
Book First-class service as...
139 UAH
126 UAH
Book A client is always satisfied....
133 UAH
120 UAH
Book Training on нейромаркетингу....
185 UAH
167 UAH
Book Features of forming of business...
73 UAH
66 UAH
Book New rules of business...
137 UAH
124 UAH
Book System of snow lump. How to win...
129 UAH
117 UAH
Book Training on нейромаркетингу....
133 UAH
120 UAH
Book Quantum Leap Marketing. If you...
137 UAH
124 UAH
Book Write, cut. How to create strong...
116 UAH
105 UAH
Book Training on нейромаркетингу....
185 UAH
167 UAH
06/28/2024
Незамінний посібник для бізнесменів і маркетологів!
Книга "Клієнт завжди задоволений" від Кріс Даффі стала для мене справжнім відкриттям у світі управління клієнтським досвідом. Автор майстерно пояснює, як важливо управляти очікуваннями клієнтів, щоб забезпечити їх лояльність та задоволення від взаємодії з компанією. Я був вражений глибиною досліджень і прикладами з практики відомих брендів, які підтверджують його теорії. Кейс-стаді від Lexus, Aldi та інших компаній надихнули мене на нові ідеї для покращення сервісу в моєму бізнесі. Хоча переклад тексту в деяких місцях міг би бути кращим, загальна структура та зміст книги компенсують ці недоліки. Я рекомендую цю книгу всім, хто прагне підвищити якість обслуговування клієнтів і створити незабутні враження для своїх покупців!