Book Features of forming of business modern company image
The features of forming of business modern company image are examined in a monograph, factors influencing on reputation potential and investment possibilities of home business are determined. Business reputation is determined in the context of development of tool of sociocultural administrative technologies, quality of the system of corporate management, integrations in her corporate social to responsibility. Especially paid attention to research of the problems related to positioning of company on modern global markets, exposure of причинно-следственных connections of economic and social activity of company, choice of mechanisms and instruments of forming of business reputation. For research workers, leaders of enterprises, PR- of managers, and also teachers and students of institutions of higher learning.
- Name of the Author
- Козлова Nadezhda Pavlovna
- Number of pages
- 493
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Release date
- 2014
Reviews
Не вражає
Книга, яка, на жаль, не вражає своєю оригінальністю та глибиною досліджень. Хоча автори намагаються охопити широкий спектр питань, пов'язаних з формуванням ділової репутації, але матеріал здається дещо поверхневим та загальним. Деякі аспекти можуть бути вже відомі тим, хто має базові знання в цій галузі, тому книга може не принести нових відкриттів. Хоча для початківців це може бути корисним джерелом інформації. Загалом, я б відніс цю книгу до середнього рівня інформативності та цікавості.
More books on this topic
Book Personal brand from the ground...
137 UAH
124 UAH
Book Yaroslav Самойлов. A "normal man...
13 UAH
12 UAH
Book Elena Друма. Release the past,...
25 UAH
23 UAH
Book Yaroslav Брин. "Begin to operate...
25 UAH
23 UAH
Book Create the personal brand: how...
123 UAH
111 UAH
Book Burger King. How to build an empire
122 UAH
110 UAH
Book Method of large Я. From where...
134 UAH
121 UAH
Book Secrets of handmade- business....
125 UAH
113 UAH
Book Branding is in a retail...
78 UAH
71 UAH
Book Marketing from And to I: 80...
134 UAH
121 UAH
09/27/2023
Відмінна книга для тих, хто цікавиться питаннями ділової репутац
Монографія детально розглядає основні аспекти формування ділової репутації сучасної компанії, відзначаючи ключові чинники, що впливають на репутаційний потенціал та інвестиційні можливості в українському бізнесі. Автори вдало поєднують теоретичні аспекти з практичними прикладами, що робить матеріал доступним та зрозумілим для широкого кола читачів. Особлива увага приділяється аналізу сучасних глобальних ринків, важливості корпоративної соціальної відповідальності та інструментів формування ділової репутації. Рекомендую цю книгу як обов'язковий матеріал для науковців, керівників підприємств та студентів, які цікавляться цією тематикою!