
Book Marketing alphabet for beginning businessmen. All, that you must know about marketing, sales new...
In this book, you will learn about what marketing really is. You will understand what buyers are guided by and how they can be influenced. Using ready-made templates, you can create a client avatar, an individual development plan, and a cold call script.
Over 400 essential marketing terms. More than 200 useful recommendations for business use. Over 100 sales enhancers. Attached is a marketing cheat sheet and a list of key books to build your corporate library.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Лавров Владимир Сергеевич
- Language
- Ukrainian
- Age
- 12
Reviews
More books on this topic
Book All about the Spanish verb. A...
59 UAH
54 UAH
Book Reference book of builder. Housing
49 UAH
45 UAH
Book Marketing alphabet for beginning...
114 UAH
103 UAH
Book An index estimation is in...
196 UAH
177 UAH
Book By volume course of лэшмейкера....
196 UAH
177 UAH
Book Evening tea at candles and maps...
15 UAH
14 UAH
Book Russian-English phrase-book for...
239 UAH
216 UAH
Book Power-amplifiers for radio amateurs
73 UAH
66 UAH
Book Radio amateur aerials
73 UAH
66 UAH
Book Yacht captain. Certificate...
239 UAH
216 UAH
02/28/2024
Незамінний путівник для початківців у світі маркетингу!
Книга "Маркетингова азбука для початкуючих підприємців" стала для мене справжнім відкриттям. Вона не тільки пояснює, що таке маркетинг, але й надає практичні інструменти для його ефективного використання. Завдяки чітким шаблонам та рекомендаціям, я зміг скласти аватар свого ідеального клієнта та створити індивідуальний план розвитку. Особливо вразили понад 200 корисних порад, які я вже почав застосовувати у своєму бізнесі. Книга також містить величезний список термінів, що робить її корисною навіть для тих, хто вже має певний досвід у маркетингу. Хоча переклад тексту іноді має незначні недоліки, загальна якість інформації та її практична цінність повністю компенсують це. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне розвивати свій бізнес і зрозуміти, як впливати на покупців!