Book Marketing strategies for beginning businessmen. Strategic decisions for victory in marketing wars
Strategic thinking - one of the most important skills for a successful businessman. Unfortunately, it is nowhere taught this skill and he can be mastered only independently. From this book you hear about that is the basis of strategic thinking and will become acquainted with 36 classic soldiery strategies that can be applied in marketing aims. Except it, you hear about what "strategic square of Jack Траута" and why "strategy of blue ocean" does not work.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Лавров Владимир Сергеевич
- Number of pages
- 409
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
Reviews
More books on this topic
Book How to make a million on Forex....
114 UAH
103 UAH
Book Thirst
127 UAH
115 UAH
Book Хулиномика. Hooligan economy....
113 UAH
102 UAH
Book FRS. Myths and reality
96 UAH
87 UAH
Book Technology of блокчейн. That...
133 UAH
120 UAH
Book How to invest, if in a pocket...
118 UAH
107 UAH
Book SEO- copywriting. RELOAD. Part...
98 UAH
89 UAH
Book Binary options. Incremental...
133 UAH
120 UAH
Book How to open the tire fitting....
139 UAH
126 UAH
Book Жлобология 1.7. From where money...
124 UAH
112 UAH
04/30/2024
Незамінний посібник для початківців підприємців!
Ця книга є справжнім скарбом для тих, хто прагне розвивати свої бізнес-навички та стати успішним підприємцем. Автор детально розкриває основи стратегічного мислення, що є ключовим для досягнення успіху в конкурентному середовищі. 36 класичних військових стратегій, представлених у книзі, надають читачеві корисні інструменти для розробки ефективних маркетингових кампаній. Особливо вразив "стратегічний квадрат Джека Траута", який допомагає зрозуміти, як правильно позиціонувати свій продукт на ринку. Хоча переклад тексту іноді залишає бажати кращого, загальна якість матеріалу та корисність порад повністю компенсують ці недоліки. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче навчитися мислити стратегічно та досягати успіху в бізнесі!