Book Marketing alphabet for beginning businessmen. All, that you must know about marketing, sales new...

LU297445
Ukrainian
In stock
1  
114 UAH
103 UAH - 10%
In this book, you will learn about what marketing really is. You will understand what buyers are guided by and how they can be influenced. Using ready-made templates, you can create a client avatar, an individual development plan, and a cold call script. Over 400 essential marketing terms. More than 200 useful recommendations for business use. Over 100 sales enhancers. Attached is a marketing cheat sheet and a list of key books to build your corporate library.

The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Лавров Владимир Сергеевич
Number of pages
352
Language
Ukrainian
Cover
Hard
Age
12

Reviews

Grade 


02/28/2024

Незамінний путівник для початківців у світі маркетингу!

Книга "Маркетингова азбука для початкуючих підприємців" стала для мене справжнім відкриттям. Вона не тільки пояснює, що таке маркетинг, але й надає практичні інструменти для його ефективного використання. Завдяки чітким шаблонам та рекомендаціям, я зміг скласти аватар свого ідеального клієнта та створити індивідуальний план розвитку. Особливо вразили понад 200 корисних порад, які я вже почав застосовувати у своєму бізнесі. Книга також містить величезний список термінів, що робить її корисною навіть для тих, хто вже має певний досвід у маркетингу. Хоча переклад тексту іноді має незначні недоліки, загальна якість інформації та її практична цінність повністю компенсують це. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне розвивати свій бізнес і зрозуміти, як впливати на покупців!

Write your review

Book Marketing alphabet for beginning businessmen. All, that you must know about marketing, sales new...

From this book you hear about what marketing actually. you will understand, what is followed by customers and as it is possible to influence on them. On the prepared templates ...

Write your review

More books by this author

More books on this topic