Книга Маркетингова азбука для початкуючих підприємців. Все, що вам необхідно знати про маркетинг, продажі і новий...
З цієї книги ви дізнаєтеся про тому, що таке маркетинг насправді. Ви зрозумієте, чим керуються покупці і як на них можна впливати. За готовими шаблонами ви зможете скласти аватар клієнта, індивідуальний план розвитку і скрипт «холодного дзвінка».
Понад 400 основних маркетингових термінів. Більше 200 корисних рекомендацій для застосування в бізнесі. Понад 100 підсилювачів продажів. У додатку — шпаргалка з маркетингу та список ключових книг для формування вашої корпоративної бібліотеки.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Лавров Володимир Сергійович
- Кількість сторінок
- 352
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- Тверда
- Вік
- 12
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Все про іспанське дієслово....
59 грн
54 грн
Книга Довідник будівельника....
49 грн
45 грн
Книга Маркетингова азбука для...
114 грн
103 грн
Книга Індексна оцінка в ортопедичній...
196 грн
177 грн
Книга Об'ємний курс лэшмейкера. Чи...
196 грн
177 грн
Книга Вечірній чай при свічках і...
15 грн
14 грн
Книга Російсько-англійський розмовник...
239 грн
216 грн
Книга Підсилювачі потужності для...
73 грн
66 грн
Книга Радіолюбительські антени
73 грн
66 грн
Книга Яхтовий капітан. Довідкове...
239 грн
216 грн
2024-02-28
Незамінний путівник для початківців у світі маркетингу!
Книга "Маркетингова азбука для початкуючих підприємців" стала для мене справжнім відкриттям. Вона не тільки пояснює, що таке маркетинг, але й надає практичні інструменти для його ефективного використання. Завдяки чітким шаблонам та рекомендаціям, я зміг скласти аватар свого ідеального клієнта та створити індивідуальний план розвитку. Особливо вразили понад 200 корисних порад, які я вже почав застосовувати у своєму бізнесі. Книга також містить величезний список термінів, що робить її корисною навіть для тих, хто вже має певний досвід у маркетингу. Хоча переклад тексту іноді має незначні недоліки, загальна якість інформації та її практична цінність повністю компенсують це. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне розвивати свій бізнес і зрозуміти, як впливати на покупців!