Book Passing to the blue ocean. Outside a competition
How to begin the process of passing to the blue ocean? What instruments to use, to find out new possibilities at the market? How to define, what from strategies will show out a company in a blue ocean, and what it is not? And, mainly, how to collect a command able to realize all pre-arranged in practice?В. Чан Ким and Рене Моборн take apart the process of passing to the blue ocean and instruments necessary for successful creation new in detail market. you know, what decisions work, that needs to be done, that employees felt the involvement to the process and assisted his successful realization, and also what traps catch those, who decided to accomplish passing to the blue ocean, and how to avoid them. All together is the prepared incremental guidance for the use in practice.In Russian language published first.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Моборн of Рене, Ким В. is Vat
- Number of pages
- 459
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2017
Reviews
More books on this topic
Book Successful трейдинг at the fund...
130 UAH
117 UAH
Book Artificial intelligence in practice
125 UAH
113 UAH
Book Business with China
116 UAH
105 UAH
Book My life, my achievements
135 UAH
122 UAH
Book Secret Business-service....
73 UAH
66 UAH
Book Four steps to lighting up....
141 UAH
127 UAH
Book B2B of sale. How to build the...
136 UAH
123 UAH
Book Yet more money is from your...
114 UAH
103 UAH
Book IBM. Falling and revival of...
114 UAH
103 UAH
Book My life. My achievements
125 UAH
113 UAH
06/02/2022
Незамінний посібник для бізнес-лідерів!
Книга "Перехід до блакитного океану" є справжнім скарбом для тих, хто прагне вивести свій бізнес на новий рівень. В. Чан Ким і Рене Моборн майстерно пояснюють концепцію блакитного океану, пропонуючи чіткі інструменти та стратегії для виявлення нових можливостей на ринку. Я особисто знайшов багато корисних порад щодо формування команди, яка здатна реалізувати амбіційні плани, і це надзвичайно важливо в сучасному бізнес-середовищі. Книга не лише теоретична, а й практична, що робить її ідеальною для впровадження у реальному житті. Хоча переклад не завжди ідеальний, зміст і цінність інформації повністю компенсують ці недоліки. Рекомендую всім, хто хоче уникнути пасток традиційної конкуренції та створити щось дійсно інноваційне!