Book Strategy of blue ocean. How to find or create a market free of other players

LU712706
Ukrainian
In stock
5  
138 UAH
125 UAH - 10%
The authors of this book analysed 150 strategic motions accomplished during more than 100 in 30 industries of industry, and drew conclusion that success is arrived at not in a competition, and due to creation of "blue oceans" - markets, where a competition is not, but there are new demand and possibilities for steady development and increase arrived.In this book you will find the set of necessary analytical tools, description all principles, qualificatory strategy of blue ocean, and also recital of dangerous traps, catching companies on a way in blue waters.The new extended edition of the legendary best seller dividing drawing 3,5 million copies includes two additional heads, answering the trickiest questions that set to the authors during the last ten years.In Russian language published first.

The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Моборн of Рене, Ким В. is Vat
Number of pages
450
Language
Ukrainian
Cover
Soft
Age
12
Release date
2015

Reviews

Grade 


06/02/2023

Книга, яка змушує переосмислити бізнес-стратегії

Я прочитав "Стратегію блакитного океану" з великим інтересом. Автори пропонують унікальний підхід до бізнесу, який полягає в створенні нових ринків замість боротьби за існуючі. Книга містить безліч корисних прикладів і кейсів, які ілюструють, як компанії досягли успіху, використовуючи цю стратегію. Я особливо ціную додаткові глави, які відповідають на запитання читачів, адже це показує, що автори дійсно враховують думки своєї аудиторії. Незважаючи на деякі недоліки в перекладі, загальне враження від книги залишається позитивним. Це дійсно корисний ресурс для всіх, хто прагне до інновацій у бізнесі.

Grade 


01/28/2023

Незабутнє читання для всіх, хто прагне до інновацій

"Стратегія блакитного океану" - це книга, яка надихає на нові ідеї та підходи до бізнесу. Автори наводять безліч прикладів успішних компаній, які змогли створити нові ринки і уникнути конкуренції. Я був вражений тим, як вони пояснюють складні концепції простими словами, що робить книгу доступною для широкого кола читачів. Додаткові глави, які відповідають на запитання, додають цінності цьому виданню. Незважаючи на деякі недоліки в перекладі, я вважаю, що ця книга повинна бути в бібліотеці кожного підприємця. Вона дійсно може змінити ваш погляд на бізнес і допомогти знайти нові можливості для розвитку.

Grade 


09/24/2022

Досить цікава, але з недоліками

Я очікував від "Стратегії блакитного океану" більше практичних інструментів, але, на жаль, деякі розділи виявилися занадто теоретичними. Автори пропонують цікаві концепції, але їх реалізація в реальному житті може бути складною. Я також помітив деякі недоліки в перекладі, які іноді ускладнюють розуміння тексту. Проте, книга містить багато цінних ідей, і я вважаю, що її варто прочитати, якщо ви зацікавлені в нових бізнес-стратегіях. Це може бути корисним доповненням до вашої бібліотеки.

Grade 


05/08/2022

Відкриття нових горизонтів у бізнесі

"Стратегія блакитного океану" - це книга, яка змінила моє уявлення про бізнес і конкуренцію. Автори детально аналізують 150 стратегічних ходів, що дозволяє читачеві зрозуміти, як створити ринок, вільний від конкурентів. Я був вражений тим, як вони пояснюють концепцію "блакитних океанів" та наводять приклади успішних компаній, які втілили ці стратегії в життя. Книга пропонує практичні інструменти та принципи, які можна застосувати у будь-якій галузі. Це обов'язкове читання для підприємців та менеджерів, які прагнуть знайти нові можливості для розвитку. Рекомендую всім, хто хоче вийти за межі традиційних бізнес-моделей!

Grade 


02/24/2022

Необхідна книга для сучасного бізнесмена

"Стратегія блакитного океану" - це справжня знахідка для тих, хто займається бізнесом. Книга пропонує новий погляд на конкуренцію та ринок, вказуючи на важливість створення унікальних пропозицій, які задовольняють потреби споживачів. Я знайшов багато корисних порад і стратегій, які можна застосувати в моєму бізнесі. Однак, іноді текст виглядає трохи перевантаженим інформацією, і я вважаю, що деякі розділи можна було б спростити для кращого сприйняття. Незважаючи на це, я рекомендую цю книгу всім, хто хоче бути на крок попереду конкурентів.

Write your review

Book Strategy of blue ocean. How to find or create a market free of other players

The authors of this book analysed 150 strategic motions accomplished during more than 100 in 30 industries of industry, and drew conclusion about that,...

Write your review

More books by this author

More books on this topic