
Book Why not all like to go for work. True about involved of employees
Patrick Ленсиони, бизнес-гуру and author of a few best sellers, in the enthralling form of story about CEO going out on a pension and becoming the manager of small pizzeria, calls to the theme, to the acquaintance many, is dissatisfaction by work. He talks about that, why millions of people do not like to go for work and every day force to engage in that does not bring gladness to them.In a book you will find the deep analysis of three reasons of dissatisfaction by work - the depersonalized, unnecessariness and unmeasureableness, is advantages, that will be given by their removal, and also effective method to promote involved of employees and do their work rich in content and pleasant.In Russian language published first.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Ленсиони Patrick
- Language
- Ukrainian
- Age
- 12
- Release date
- 2007
Reviews
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
07/06/2023
Важливе чтиво для кожного, хто прагне знайти задоволення в роботі!
Книга Патріка Ленсіоні "Чому не усі люблять ходити на роботу" стала для мене справжнім відкриттям. Автор, використовуючи захоплюючу історію про CEO, який став менеджером піцерії, майстерно піднімає питання незадоволення роботою, яке стосується багатьох з нас. Його аналіз трьох основних причин незадоволення - знеособленість, непотрібність і невимірювана - виявився надзвичайно актуальним і зрозумілим. Я дійсно ціную, як Ленсіоні пропонує не лише вказати на проблеми, але й надає практичні рішення для підвищення залученості співробітників. Книга написана зрозумілою мовою, і хоча переклад не завжди ідеальний, це не заважає сприйняттю основних ідей. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче знайти натхнення для покращення свого робочого середовища і зробити свою роботу більш змістовною та приємною!