Book Strategic and operational marketing. Cases from the collection of GSOM SPbSU
Twenty кейсов worked out by the teachers of Higher school of management of СПбГУ in 2006-2013 is plugged in collectionКейсы is intended for using as educational material during realization of interactive employments on the main and additional programs of educating of managers, and also for individual work on development of skills of preparation and acceptance of administrative decisions.The wide circle of questions is affected in кейсах strategic and operating marketing, including the range of problems of branding, price strategy, managements by sales and дистрибьюцией, international marketing and marketing of territories. Collection unites кейсы of different format. All кейсы is based on the real events.Collection is intended for the teachers of marketing, students and listeners of business schools, and also for specialists and leaders, busy at development to marketing strategy of companies.
- Name of the Author
- Collection
- Number of pages
- 298
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2015
Reviews
More books on this topic
Book Personal brand from the ground...
137 UAH
124 UAH
Book Violet cow. Do the business...
195 UAH
176 UAH
Book Guidance fitness-trainer on...
98 UAH
89 UAH
Book How to compel SMM to work:...
73 UAH
66 UAH
Book Why you? As correct to explain...
126 UAH
114 UAH
Book Channels of sales
128 UAH
116 UAH
Book There is no money, but you are...
112 UAH
101 UAH
Book SMM manager. Strategy of...
98 UAH
89 UAH
Book Marketing from And to I: 80...
134 UAH
121 UAH
Book Secrets of the best salespeople...
130 UAH
117 UAH
08/19/2022
Стратегічний і операційний маркетинг. Кейси з колекції ВШМ СПбГУ
Ця збірка кейсів, розроблених викладачами Вищої школи менеджменту СПбГУ, є вельми цінним ресурсом для всіх, хто цікавиться стратегічним та операційним маркетингом. Кейси, які включені до збірки, охоплюють широкий спектр питань, від брендингу та цінової стратегії до управління продажами та міжнародного маркетингу. Це ідеальний матеріал для використання під час навчання менеджерів, а також для самостійної роботи над управлінськими рішеннями. Кожен кейс ґрунтується на реальних подіях, що робить їх особливо цікавими та корисними для розвитку навичок у сфері маркетингу. Рекомендую цю збірку як викладачам, так і студентам, а також фахівцям у галузі маркетингу, які прагнуть поглибити свої знання та навички!