Book SMM manager. Strategy of advancement is in social networks
SMM manager. Strategy of advancement is in social networks. Train aid for the beginners of SMMщиков. In a book in detail told about what strategy of advancement, from what he is and as created. An idea is given about work of manager on marketing in social networks, контент-планированию, drafting of craters of sales, unique trade suggestions. Reading of train aid will help to understand princes and mechanics advancements are in social networks: strategy of advancement, work of SMM- of manager, principles of sales in соцсетях, crater of sales, target audience, communication, rebuilding from competitors, creation of unique trade suggestion. The offered information is intended first of all to those, who first ran into SMM.
- Name of the Author
- Невский Ilya
- Number of pages
- 350
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2021
Reviews
More books on this topic
Book Art of advancement of web-site....
131 UAH
118 UAH
Book Context advertisement of Google...
49 UAH
45 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
Book TikTok. Secrets, trends and...
112 UAH
101 UAH
Book content manager
129 UAH
117 UAH
Book Million subscribers
115 UAH
104 UAH
Book How to compel SMM to work:...
73 UAH
66 UAH
Book Our target is water
114 UAH
103 UAH
Book Clever guidance on SEO- to...
69 UAH
63 UAH
Book Telegram from And to Я. History,...
59 UAH
54 UAH
12/29/2022
Обов'язкова книга для початківців у сфері SMM!
Як людина, яка тільки починає свій шлях у соціальних мережах, я була в захваті від цього навчального посібника. Автор дуже доступно пояснює, що таке стратегія просування в соціальних мережах, як вона формується та які кроки потрібно виконати для успішного просування. Книга детально розглядає роботу SMM-менеджера, контент-планування, воронки продажів та інші важливі аспекти. Що особливо цікаво - автор надає приклади з реального життя, що допомагає краще зрозуміти матеріал. Після прочитання цієї книги я відчула, що маю чітке уявлення про те, як працювати в соціальних мережах та як побудувати успішну стратегію просування. Рекомендую цей посібник усім, хто тільки починає вивчати SMM!