book type

Book Visual manipulation in advertising. How to use images to convince to buy?

LR425758

Select the language of the book:

Russian
In stock
1  
113 UAH
102 UAH - 10%
The book is about how images make the seller perform the desired action, up to and including making a purchase. On the basis of the research conducted, advertising campaigns were carried out, which, as examples, demonstrate the power of visual manipulation (neuro-visual programming) in advertising. The book will be useful for both sellers and ordinary buyers, because they will learn to see how sellers push them to spontaneous purchases.
Name of the Author
Косарев Anatoliy Vladimirovich
Language
Russian
Age
16

Reviews

Grade 


05/15/2023

Відмінна книга для тих, хто цікавиться психологією реклами та вп

"Візуальні маніпуляції у рекламі" - це дійсно захоплююче дослідження, яке розкриває перед читачем таємниці впливу зображень на наші рішення покупок. Автори детально розглядають механізми нейро-візуального програмування, які використовуються у рекламі для стимулювання покупок, та приводять приклади успішних рекламних кампаній. Ця книга буде корисною як для маркетологів та рекламістів, які шукають нові підходи до впливу на аудиторію, так і для звичайних споживачів, які хочуть краще розуміти, як їх маніпулюють через зображення. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться психологією реклами та маркетингом!

Write your review

Book Visual manipulation in advertising. How to use images to convince to buy?

The book focuses on how images force the seller to perform the desired action, up to and including making a purchase. Based on the conducted research,...

Write your review

More books by this author

More books on this topic