
Book Visual manipulation in advertising. How to use images to convince to buy?
The book is about how images make the seller perform the desired action, up to and including making a purchase. On the basis of the research conducted, advertising campaigns were carried out, which, as examples, demonstrate the power of visual manipulation (neuro-visual programming) in advertising.
The book will be useful for both sellers and ordinary buyers, because they will learn to see how sellers push them to spontaneous purchases.
- Name of the Author
- Косарев Anatoliy Vladimirovich
- Language
- Russian
- Age
- 16
Reviews
More books on this topic
Book About claim of personality
11 UAH
10 UAH
Book Death
11 UAH
10 UAH
Book On other side of good and evil
88 UAH
80 UAH
Book Human, too human. Book for free...
34 UAH
31 UAH
Book Ideas
31 UAH
28 UAH
Book Diary of abundance. The most...
239 UAH
216 UAH
Book Simpleton
19 UAH
18 UAH
Book Will to power
117 UAH
106 UAH
Book Reasoning in sayings. Translated...
122 UAH
110 UAH
Book Monastery of Light (collection)
116 UAH
105 UAH
05/15/2023
Відмінна книга для тих, хто цікавиться психологією реклами та вп
"Візуальні маніпуляції у рекламі" - це дійсно захоплююче дослідження, яке розкриває перед читачем таємниці впливу зображень на наші рішення покупок. Автори детально розглядають механізми нейро-візуального програмування, які використовуються у рекламі для стимулювання покупок, та приводять приклади успішних рекламних кампаній. Ця книга буде корисною як для маркетологів та рекламістів, які шукають нові підходи до впливу на аудиторію, так і для звичайних споживачів, які хочуть краще розуміти, як їх маніпулюють через зображення. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться психологією реклами та маркетингом!