
Книга Візуальні маніпуляції у рекламі. Як за допомогою зображень переконувати робити покупки?
Книга присвячена тому, як зображення примушують виконувати бажану продавцем дію, аж до здійснення купівлі. На підставі проведених досліджень були проведені рекламні кампанії, які в якості прикладів демонструють потужність візуальних маніпуляцій (нейро-візуального програмування) в рекламі. Книга буде корисна як продавцям, так і і звичайним покупцем, тому що вони навчаться бачити, як продавці підштовхують їх до спонтанних покупок.
- ФІО Автора
- Косарев Анатолій Володимирович
- Мова
- Російська
- Вік
- 16
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Про затвердження особи
11 грн
10 грн
Книга Смертне
11 грн
10 грн
Книга По той бік добра і зла
88 грн
80 грн
Книга Людське, занадто людське. Книга...
34 грн
31 грн
Книга Думки
31 грн
28 грн
Книга Щоденник достатку. Найцінніший...
239 грн
216 грн
Книга Простак
19 грн
18 грн
Книга Воля до влади
117 грн
106 грн
Книга Міркування у висловах. У...
122 грн
110 грн
Книга Обитель Світла (збірка)
116 грн
105 грн
2023-05-15
Відмінна книга для тих, хто цікавиться психологією реклами та вп
"Візуальні маніпуляції у рекламі" - це дійсно захоплююче дослідження, яке розкриває перед читачем таємниці впливу зображень на наші рішення покупок. Автори детально розглядають механізми нейро-візуального програмування, які використовуються у рекламі для стимулювання покупок, та приводять приклади успішних рекламних кампаній. Ця книга буде корисною як для маркетологів та рекламістів, які шукають нові підходи до впливу на аудиторію, так і для звичайних споживачів, які хочуть краще розуміти, як їх маніпулюють через зображення. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться психологією реклами та маркетингом!