book type

Book Visual manipulation in advertising. How to use images to convince to buy?

LU686897

Select the language of the book:

Ukrainian
In stock
4  
113 UAH
102 UAH - 10%
The book is about how images make the seller perform the desired action, up to and including making a purchase. On the basis of the research conducted, advertising campaigns were carried out, which, as examples, demonstrate the power of visual manipulation (neuro-visual programming) in advertising. The book will be useful for both sellers and ordinary buyers, because they will learn to see how sellers push them to spontaneous purchases.

The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Косарев Anatoliy Vladimirovich
Language
Ukrainian
Age
16

Reviews

Grade 


04/06/2024

Відкриває очі на рекламу!

Ця книга стала для мене справжнім відкриттям! Я ніколи не задумувався, як зображення можуть впливати на мої рішення про покупки, але тепер я розумію, як важливо бути свідомим споживачем. Автор наводить численні приклади, які ілюструють, як рекламодавці використовують візуальні маніпуляції для досягнення своїх цілей. Я рекомендую цю книгу не лише маркетологам, але й усім, хто хоче навчитися критично оцінювати рекламу та захистити себе від спонтанних покупок. Це дійсно корисний ресурс!

Grade 


03/09/2024

Не зовсім те, що очікував

На жаль, книга не виправдала моїх сподівань. Я сподівався знайти більше практичних порад і стратегій, які можна застосувати в реальному житті, але більшість інформації була теоретичною. Хоча деякі приклади були цікавими, я відчував, що автор не розкрив тему візуальних маніпуляцій на достатньому рівні. Також, як і в інших відгуках, я помітив деякі проблеми з перекладом, які заважали сприйняттю тексту. Можливо, ця книга підійде для тих, хто тільки починає знайомитися з темою, але для більш досвідчених читачів вона може бути недостатньо інформативною.

Grade 


08/03/2023

Неймовірно корисна книга для всіх, хто цікавиться рекламою!

Ця книга - справжній скарб для тих, хто хоче зрозуміти, як працює реклама і які психологічні механізми стоять за нашими покупками. Автор детально розглядає, як візуальні елементи можуть маніпулювати споживачами, спонукаючи їх до імпульсивних рішень. Вона містить безліч прикладів успішних рекламних кампаній, які ілюструють потужність візуальних маніпуляцій. Я, як маркетолог, знайшов у цій книзі безліч корисних порад, які зможу застосувати у своїй роботі. Рекомендую всім, хто хоче глибше зануритися в світ реклами та дізнатися, як зображення можуть впливати на наші рішення!

Grade 


04/02/2022

Цікава, але з недоліками

Книга має багато цікавих ідей та прикладів, але я помітив деякі недоліки в перекладі. Хоча загалом текст читається легко, іноді зустрічаються фрази, які звучать дивно або не зовсім коректно. Це може відволікати від основного змісту. Проте, якщо ви готові терпіти деякі недоліки в перекладі, ви знайдете багато корисної інформації про візуальні маніпуляції в рекламі. Книга може бути корисною для тих, хто хоче краще зрозуміти, як працює реклама, але не варто очікувати ідеального тексту.

Write your review

Book Visual manipulation in advertising. How to use images to convince to buy?

The book focuses on how images force the seller to perform the desired action, up to and including making a purchase. Based on the conducted research,...

Write your review

More books by this author

More books on this topic