Book Excelling expectations. Prominent histories of sincere service
Book for all, who wants to inspire employees to do more than sufficiently, and to do the service truly клиентоориентированным. In her you will find 68 real histories from different industries of business about successful introduction of sincere service hear, how to grow heroes from ordinary performers.
- Name of the Author
- Недякин Maxim Victorovich
- Number of pages
- 130
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
- Series
- Business. As it works in Russia
- Release date
- 2018
Reviews
More books on this topic
Book Sincere service
254 UAH
229 UAH
Book First-class service as...
139 UAH
126 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
Book Help a client! Correspondence...
49 UAH
45 UAH
Book Operating director. Force of...
1,123 UAH
1,011 UAH
Book Why you? As correct to explain...
126 UAH
114 UAH
Book Why you? As correct to explain...
135 UAH
122 UAH
Book Channels of sales
128 UAH
116 UAH
Book Restaurant business is in small...
131 UAH
118 UAH
Book 120 instruments of the local...
127 UAH
115 UAH
08/26/2023
Перевершуючи очікування - це книга, яка вразить вас своєю просто
Автор вдало поєднав у цьому виданні 68 реальних історій з різних галузей бізнесу, які демонструють успішне впровадження щирого сервісу та його позитивний вплив на результативність та задоволеність клієнтів. Читаючи цю книгу, ви не лише отримаєте порцію натхнення для надихання своїх співробітників на великі досягнення, але й зрозумієте, як звичайних виконавців можна перетворити на справжніх героїв у своїй галузі. Кожна історія захоплює своєю автентичністю та відвертістю, роблячи книгу захоплюючим та корисним чтивом для кожного, хто прагне покращити якість свого сервісу та підвищити рівень задоволеності клієнтів. Рекомендую цю книгу як власникам бізнесу, так і керівникам, які прагнуть досягти виняткових результатів у своїй діяльності!