Book Universal history of advertisement
A textbook is written in accordance with the Federal state educational standard of higher education to direction of preparation "Advertisement and public relations". History of advertisement is shown as the economic phenomenon and part of history of human culture and civilization| she is tied up with history of daily occurence, history of art, science and technologies and т. of д. Exposition is begun with genesis of advertisement communication in prehistoric time. The modern state and progress of world advertisement industry trends are examined in the last head. Text is accompanied in a number of illustrations. Material is divided into basic and additional, to every theme methodical developments are added.For the students of бакалавриата student on directions of preparation "Advertisement and public relations", "Trade business" and "Management", and also for studying "History communications", "Коммуникологию", "marketing History" within the framework of other educational directions.
- Name of the Author
- Трубникова Nina Vadimovna, Савельева Olga Oleg
- Number of pages
- 297
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Series
- Educational editions for bachelors
- Release date
- 2019
Reviews
More books on this topic
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Context advertisement of Google...
49 UAH
45 UAH
Book Violet cow. Do the business...
195 UAH
176 UAH
Book Battle elephants of sales
141 UAH
127 UAH
Book Internet-marketing. Base knowledge
49 UAH
45 UAH
Book Targeted advertising in social...
131 UAH
118 UAH
Book SMM FROM THE GROUND UP. Secrets...
138 UAH
125 UAH
Book There is no money, but you are...
112 UAH
101 UAH
Book Viktor Pelevin asks PRs
29 UAH
27 UAH
Book Manual for directors and owners...
135 UAH
122 UAH
05/30/2023
Загальна історія реклами - це незамінний підручник для всіх, хто
Ця книга є важливим джерелом знань для студентів, які обирають напрямок підготовки в галузі реклами та зв'язків з громадськістю. Автори докладно розглядають історію реклами як економічного явища, пов'язану з розвитком культури, мистецтва, науки та технологій. Починаючи з доісторичних часів і закінчуючи сучасним станом рекламної індустрії, книга пропонує читачеві глибоке занурення в історію та розвиток цієї галузі. Чудове поєднання тексту із численними ілюстраціями робить матеріал легким для сприйняття та запам'ятовування. Розділення матеріалу на основний і додатковий, а також наявність методичних розробок, дозволяє краще засвоювати навчальний матеріал. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться історією реклами та маркетингом, а також студентам вищих навчальних закладів, що обирають відповідні спеціальності!