
Book From good to great. Why do some companies make breakthroughs and others don't...
How to turn an average (read: good) company into a great one? This question is answered in the bestseller “From Good to Great.” In it, Jim Collins writes about the results of his six-year study in which companies that made breakthroughs were compared with those that did not. All great companies have found similar elements of success, namely: disciplined people, disciplined thinking, disciplined actions and the flywheel effect. Thanks to this, companies achieved phenomenal results, exceeding the industry average by several times. The book will be of interest to business owners, company directors, directors for development, consultants and students studying in the specialty "management".
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Джим Коллинз
- Language
- Ukrainian
- Release date
- 2017
- Translator
- Павел Павловский
Reviews
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
06/27/2024
Неперевершений посібник для бізнесменів і менеджерів!
Книга "Від доброго до великого" Джима Коллінза - це справжній скарб для тих, хто прагне зрозуміти, як перетворити свою компанію з середньої на велику. Автор проводить глибокий аналіз компаній, які досягли успіху, і виявляє ключові елементи, які допомогли їм здійснити прорив. Його концепції дисциплінованих людей, мислення та дій, а також ефект маховика є надзвичайно цінними для будь-якого бізнесмена. Книга написана зрозумілою мовою, а приклади з реального життя роблять її ще більш доступною. Незважаючи на те, що текст був перекладений за допомогою штучного інтелекту, якість перекладу вражає, і лише незначні недоліки не заважають сприйняттю основної ідеї. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче досягти успіху у бізнесі і зрозуміти, що насправді робить компанії великими!