
Книга Від доброго до великого. Чому одні компанії роблять прорив, а інші...
Як перетворити середню (читай – хорошу) компанію на велику?На це запитання відповідає бестселер «Від доброго до великого». У ньому Джим Коллінз пише про результати свого шестирічного дослідження, в якому компанії, які здійснили прорив, порівнювалися з тими, кому це не вдалося. У всіх великих компаній виявилися подібні елементи успіху, а саме: дисципліновані люди, дисципліноване мислення, дисципліновані дії і ефект маховика. з розвитку, консультантів та студентів, які навчаються за спеціальністю «менеджмент».
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Джим Коллинз
- Мова
- Українська
- Дата виходу
- 2017
- Перекладач
- Павел Павловский
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2024-06-27
Неперевершений посібник для бізнесменів і менеджерів!
Книга "Від доброго до великого" Джима Коллінза - це справжній скарб для тих, хто прагне зрозуміти, як перетворити свою компанію з середньої на велику. Автор проводить глибокий аналіз компаній, які досягли успіху, і виявляє ключові елементи, які допомогли їм здійснити прорив. Його концепції дисциплінованих людей, мислення та дій, а також ефект маховика є надзвичайно цінними для будь-якого бізнесмена. Книга написана зрозумілою мовою, а приклади з реального життя роблять її ще більш доступною. Незважаючи на те, що текст був перекладений за допомогою штучного інтелекту, якість перекладу вражає, і лише незначні недоліки не заважають сприйняттю основної ідеї. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче досягти успіху у бізнесі і зрозуміти, що насправді робить компанії великими!