
Книга Я - бренд в Instagram і не лише. Час, витрачений з користю
На її аккаунт підписані топові блогери країни! Її передплатники змогли б заселити пристойних розмірів обласний центр. Генеральний директор і власник рекламно-виробничої компанії більше 15 років, бізнес-мама - 2018, автор кращого блогу, за версією Digital Awards, вже два роки підряд! "Мама блогерів" і власник унікального інструменту по закупівлі реклами у агентів впливу в Instagram.Ольга Берек - адепт класичного маркетингу і жінка яка продуктивна 24 години в добу. Вона знає все про те, як побудувати особистий бренд і утримати планку на високому рівні. Ви заощадите масу часу і уникнете багатьох помилок, якщо прочитаєте цю книгу.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Берек Ольга
- Мова
- Українська
- Вік
- 16
- Серія
- Бізнес в Инстаграме
- Дата виходу
- 2019
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Мистецтво просування сайту....
131 грн
118 грн
Книга Контекстна реклама Google AdSense
49 грн
45 грн
Книга Ком'юніті-менеджмент
141 грн
127 грн
Книга TikTok. Секрети, тренди і фішки...
112 грн
101 грн
Книга Контентник
129 грн
117 грн
Книга Мільйон передплатників
115 грн
104 грн
Книга Як змусити SMM працювати:...
73 грн
66 грн
Книга Наша ціль – вода
114 грн
103 грн
Книга Тямуще керівництво по SEO-...
69 грн
63 грн
Книга Telegram від А до Я. Історія,...
59 грн
54 грн
2024-03-12
Надзвичайно корисна книга для всіх, хто прагне створити свій бренд в Instagram!
Ця книга стала для мене справжнім відкриттям у світі соціальних мереж та особистого брендингу. Ольга Берек ділиться своїм безцінним досвідом та знаннями, які допоможуть кожному, хто хоче досягти успіху в Instagram та інших платформах. Її поради щодо побудови особистого бренду, маркетингових стратегій та утримання уваги аудиторії є надзвичайно практичними та зрозумілими. Я особливо ціную її підхід до класичного маркетингу, який поєднується з сучасними тенденціями. Книга написана легкою та доступною мовою, а також містить реальні приклади успішних кампаній. Єдиним недоліком є деякі моменти в перекладі, але це не заважає загальному сприйняттю. Якщо ви хочете заощадити час і уникнути помилок на шляху до успіху, ця книга - ваш незамінний помічник!