
Book I am a brand in Instagram and not only. Time spent with a benefit
On her account топовые блогеры of country is signed! Her subscribers would be able to occupy decent sizes regional center. Director general and proprietor of рекламно-производственной company 15 more than, business-mother - 2018, author of the best blog, on the version of Digital Awards, already two years in succession! "Mother of блогеров" and proprietor of unique instrument on the purchase of advertisement for the agents of influence in Instagram.Olga Берек is an adherent of the classic marketing and woman, that is productive 24 hours in twenty-four hours. She knows everything about that, how to build the personal brand and retain a slat at high level. you will economize mass of time and will avoid many errors, if will read this book.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Берек Olga
- Language
- Ukrainian
- Age
- 16
- Series
- Business is in Инстаграме
- Release date
- 2019
Reviews
More books on this topic
Book Art of advancement of web-site....
131 UAH
118 UAH
Book Context advertisement of Google...
49 UAH
45 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
Book TikTok. Secrets, trends and...
112 UAH
101 UAH
Book content manager
129 UAH
117 UAH
Book Million subscribers
115 UAH
104 UAH
Book How to compel SMM to work:...
73 UAH
66 UAH
Book Our target is water
114 UAH
103 UAH
Book Clever guidance on SEO- to...
69 UAH
63 UAH
Book Telegram from And to Я. History,...
59 UAH
54 UAH
03/12/2024
Надзвичайно корисна книга для всіх, хто прагне створити свій бренд в Instagram!
Ця книга стала для мене справжнім відкриттям у світі соціальних мереж та особистого брендингу. Ольга Берек ділиться своїм безцінним досвідом та знаннями, які допоможуть кожному, хто хоче досягти успіху в Instagram та інших платформах. Її поради щодо побудови особистого бренду, маркетингових стратегій та утримання уваги аудиторії є надзвичайно практичними та зрозумілими. Я особливо ціную її підхід до класичного маркетингу, який поєднується з сучасними тенденціями. Книга написана легкою та доступною мовою, а також містить реальні приклади успішних кампаній. Єдиним недоліком є деякі моменти в перекладі, але це не заважає загальному сприйняттю. Якщо ви хочете заощадити час і уникнути помилок на шляху до успіху, ця книга - ваш незамінний помічник!