
Книга Маркетинг від споживача
На сьогодні є два типи книг з маркетингу: теоретичні і практичні. Написані вони, відповідно, або професорами бізнес-шкіл, або діючими маркетерами. В результаті утворюється розрив між практикою і теорією. Чи є можливість його уникнути (чи хоч би скоротити)?Праця Роджера Беста приділяє серйозну увагу результатам роботи компанії, а це дозволяє володіти ситуацією навіть в тих, що нестримно змінюються ринкових умовах. Чіткі формули і розрахунки прекрасно підтверджують емпіричні спостереження. Справжнє видання доповнене новими даними, але загальні принципи працюють як і раніше.Книга потрібна керівникам по маркетингу, маркетерам, студентам внз і слухачам програм MBA.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Бест Роджер
- Мова
- Українська
- Вік
- 16
- Серія
- МІФ Бізнес
- Дата виходу
- 2013
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2022-11-21
Цінний ресурс для сучасних маркетологів!
Книга "Маркетинг від споживача" Роджера Беста є справжнім відкриттям для тих, хто прагне з'єднати теорію з практикою в сфері маркетингу. Автор майстерно аналізує ринкові умови та пропонує чіткі формули і розрахунки, які допомагають зрозуміти, як адаптуватися до швидко змінюваного середовища. Я ціную, що книга не лише теоретична, а й практична, що робить її надзвичайно корисною для маркетологів, які працюють у реальному світі. Вона надає інструменти та стратегії, які можна безпосередньо застосувати у бізнесі, а також допомагає розвивати критичне мислення. Хоча переклад іноді може бути недосконалим, це не зменшує цінності контенту. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче поглибити свої знання в маркетингу та стати більш ефективним у своїй роботі!