
Книга Маркетинг від споживача
На сьогодні є два типи книг з маркетингу: теоретичні і практичні. Написані вони, відповідно, або професорами бізнес-шкіл, або діючими маркетерами. В результаті утворюється розрив між практикою і теорією. Чи є можливість його уникнути (чи хоч би скоротити)?Праця Роджера Беста приділяє серйозну увагу результатам роботи компанії, а це дозволяє володіти ситуацією навіть в тих, що нестримно змінюються ринкових умовах. Чіткі формули і розрахунки прекрасно підтверджують емпіричні спостереження. Справжнє видання доповнене новими даними, але загальні принципи працюють як і раніше.Книга потрібна керівникам по маркетингу, маркетерам, студентам внз і слухачам програм MBA.
- ФІО Автора
- Бест Роджер
- Мова
- Російська
- Вік
- 16
- Серія
- МІФ Бізнес
- Дата виходу
- 2013
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2022-05-26
Маркетинг від споживача - це книга, яка відкриває нові горизонти
Робота Роджера Беста - це справжнє джерело знань для тих, хто цікавиться маркетингом і бажає розуміти сучасні ринкові тенденції. Автор вдало поєднав теоретичний підхід з практичними прикладами, що дозволяє читачеві отримати повну картину процесів у сфері маркетингу. Чіткі формули, емпіричні спостереження та нові дані роблять цю книгу актуальною та корисною для керівників по маркетингу, маркетологів, студентів вищих навчальних закладів та слухачів програм MBA. Це дійсно цінний посібник, який допоможе розібратися в складних аспектах маркетингової стратегії та відкрити нові можливості для розвитку бізнесу. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне вдосконалити свої знання в галузі маркетингу та досягти успіху у цій сфері!