
Книга Сарафанове. Як управляти лояльністю клієнтів і процвітати завдяки їх рекомендаціям
Сарафанове радіо - та сила, яка здатна збільшити продажі компанії на 50 Кожен покладається на рекомендації, коли здійснює покупки, тому так важливо уміти контролювати і управляти лояльністю клієнтів.Як вам почати розмову про свій бренд? Як стати ближче до клієнтів і підвести їх до купівлі? Як зробити клієнтів адвокатами вашого бренду? І чому надмірне прагнення "завируситься" не завжди корисно для бренду?У книзі ви знайдете покрокову інструкцію по сарафановому маркетингу, застосовану до будь-якого бізнесу, більше 30 реальних кейсів світових компаній і багато що інше.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Бер Джей, Лемин Дэниел
- Мова
- Українська
- Вік
- 12
- Серія
- Top Business Awards
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Сарафанове. Як управляти...
121 грн
109 грн
Книга Як змусити SMM працювати:...
73 грн
66 грн
Книга Маркетинг. Основи маркетингу...
49 грн
45 грн
Книга Роль SMM в просуванні бізнесу
73 грн
66 грн
Книга SMM З НУЛЯ. Секрети просування...
138 грн
125 грн
Книга Інструменти маркетингу для...
220 грн
198 грн
Книга Маркетинг без бюджету
220 грн
198 грн
Книга Тренінг по нейромаркетингу. Де...
185 грн
167 грн
Книга Точки контакту
139 грн
126 грн
2024-08-27
Незамінний посібник для бізнесменів!
Книга "Сарафанове. Як управляти лояльністю клієнтів і процвітати завдяки їх рекомендаціям" стала для мене справжнім відкриттям у світі маркетингу. Автор детально розкриває концепцію сарафанового радіо, пояснюючи, чому рекомендації клієнтів є настільки важливими для успіху бізнесу. Книга містить практичні поради, які можна застосувати в будь-якій галузі, і більше 30 реальних кейсів, які демонструють, як успішні компанії використовують лояльність клієнтів для збільшення своїх продажів. Я особливо оцінив покрокову інструкцію, яка допомагає зрозуміти, як почати розмову про свій бренд і стати ближче до клієнтів. Хоча в деяких місцях переклад тексту може бути не зовсім коректним, це не зменшує цінності інформації, яку ви отримуєте. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне покращити свої бізнес-процеси та стати успішнішим у своїй справі!