book type

Книга Бізнес від серця. Принципи фундатора імідж-лабораторій «Персона»

LU611340

Виберіть мову книги:

Українська
В наявності
1  
126 грн
114 грн - 10%

Бьюти-бізнес вважається одним з найважчих і вередливих напрямів підприємництва. Постійна конкуренція, ринок, що безперервно змінюється, і модні тенденції, вимогливі клієнти - виростити свою справу в цьому середовищі дуже непросто, а утримати на плаву довгий час здатні небагато.

Серце "Персони" б'ється вже чверть століття. У дев'яності роки компанія стала символом нової Росії, в 2000-і - диктувала стиль поколінню 80-х, створювала імідж провідних федеральних каналів і зараз продовжує залишатися лідером у своїй галузі.

Тут і духовні міфи, і реальні бізнес-кейси - те, що в з'єднанні і робить "Персону" унікальною бізнес-компанією.

Вона проведе вас Шляхом натхнення, жадання життя, творчості, усвідомлення, покаже роль людини в співтоваристві і навчить ставити собі правильні питання: хто я і навіщо я це роблю, що таке усвідомленість, як побудувати бізнес і не втратити себе в нім, що допомагає не зупинятися в зростанні і уникнути вигорання, куди дивиться, щоб побачив новий вершина, і в що секрет бізнес від серце?



Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Стоянов Игорь
Мова
Українська
Вік
16
Серія
Бізнес Молодість. Книги для початкуючих підприємців
Дата виходу
2019

Відгуки

Оцінка: 


2023-06-11

Надзвичайно надихаюча книга для підприємців!

"Бізнес від серця" - це не просто книга про ведення бізнесу, а справжній путівник у світ б'юті-індустрії, який пропонує читачеві глибоке розуміння принципів успіху та стійкості в умовах жорсткої конкуренції. Автор, засновник імідж-лабораторій "Персона", ділиться не лише своїм досвідом, а й духовними міфами, які допомогли сформувати унікальну культуру компанії. Книга наповнена реальними бізнес-кейсами, які демонструють, як важливо залишатися вірним своїм цінностям і не втрачати себе в гонитві за прибутком. Я отримав величезне задоволення від читання, адже вона спонукає замислитися над важливими питаннями: хто я, чому я це роблю, і як досягти успіху, не втрачаючи своєї ідентичності. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне розвивати свій бізнес, зберігаючи при цьому глибокий зв'язок із собою та своїми клієнтами!

Напишіть свій відгук

Книга Бізнес від серця. Принципи фундатора імідж-лабораторій «Персона»

Бьюти-бізнес вважається одним з найважчих і вередливих напрямів підприємництва. Постійна конкуренція, ринок, що безперервно змінюється, і модні тен...

Напишіть свій відгук

Ще книги цієї тематики