Книга Короткий зміст «Справа не в каві. Корпоративна культура Starbucks»

LU602139
Українська
В наявності
0  
73 грн
66 грн - 10%

Цей текст - скорочена версія книги "Справа не в каві. Корпоративна культура Starbucks".

Незважаючи на те що главою Starbucks вважається Говард Шульц, біля керма цієї компанії стояли ще дві людини - Говард Бехар (президент Starbucks International) і Орин Смит (фінансовий директор). Цей потрійний союз співробітники влучно охрестили Н2О (по початкових буквах імен - Howard, Howard, Orin). Говард Шульц завжди вважав і вважає Бехара природженим лідером, який як ніхто не уміє домагатися свого.

Говард Бехар прийшов в Starbucks в 1989 році, коли вона була маленькою регіональною компанією - її мережа налічувала 28 точок (зараз загальне число кав'ярень і магазинів - близько 17 000). Це був непростий для компанії час: у кінці 1989 року вона трохи не загинула. Відкриття кафе в Чикаго обернулося невдачею. Але справу треба було довести до кінця, щоб довести потенційним інвесторам: концепція Starbucks - не локальний феномен. Говарду Бехару це вдалося. У Чикаго він продемонстрував своє знамените уміння згуртувати команду, що допомогло підняти дух усієї компанії і врятувати ситуацію.

Говард Бехар пропрацював на керівних посадах в Starbucks 17 років. Багато в чому завдяки ньому компанія вийшла на міжнародний рівень. У чому причина такого стійкого і тривалого успіху Говарда Бехара як керівника? По-перше, він завжди дотримувався принципу: "займайся улюбленою справою, і успіх прийде". Немає компанії, яка б підходила усім. Бехар переконався в цьому особисто. Він починав кар'єру, продаючи меблі, але знайшов себе саме в Starbucks. Коли Бехара попросили перервати заслужений відпочинок і повернутися в компанію, він сказав: "Starbucks - це сім'я, а близьким не відмовляють". По-друге, Бехар ніколи не ставив на карту саме існування компанії. Starbucks не виходила на декілька ринків відразу, а планомірно освоювала місто за містом. Його оптимізм завжди поєднувався з обережністю. По-третє, - і це найголовніше - Говард Бехар цінував людей більше, ніж гроші.

Нагадуємо, що цей текст - короткий виклад книги "Справа не в каві.



Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
КнигиКратко Бібліотека
Кількість сторінок
315
Мова
Українська
Обкладинка
М'яка
Вік
16
Серія
КнигиКратко

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Короткий зміст «Справа не в каві. Корпоративна культура Starbucks»

Цей текст - скорочена версія книги "Справа не в каві. Корпоративна культура Starbucks".Незважаючи на те що главою Starbucks вважається Говард Шульц, біля керма э...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики