
Книга Як зробити ваш продукт Super брендом в соціальних мережах
Власники брендів використовують психологію як важливий чинник при створенні і просуванні брендів, т. до. бренд - це бажання отримати саме той результат, який символізує цей бренд, охопивши при цьому максимальну кількість людей.Просування бренду, або оптимальне розкручування бренду, включає рекламу в періодичних виданнях, зовнішню рекламу, рекламу по радіо і телебаченню, рекламу в мережі Інтернет. При розкручуванні нового бренду виділяється два способи - безпосередня реклама і піар.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Мельников Ілля Валерійович, Бялык Лариса
- Мова
- Українська
- Вік
- 12
- Серія
- Суперменеджер в Інтернеті за 30 хвилин
- Дата виходу
- 2012
Ще книги цієї тематики
Книга Інтернет на 100Подробный...
27 грн
25 грн
Книга Мистецтво просування сайту....
131 грн
118 грн
Книга Контекстна реклама Google AdSense
49 грн
45 грн
Книга Тямуще керівництво по SEO-...
69 грн
63 грн
Книга Telegram від А до Я. Історія,...
59 грн
54 грн
Книга Все про смартфони і планшети в...
142 грн
128 грн
Книга Таргетинг для початківців:...
59 грн
54 грн
Книга Інтернет-маркетинг. Базові знання
49 грн
45 грн
Книга Професійний таргетолог. Основи...
59 грн
54 грн
Книга Планшет для тих, хто ні бум-бум...
122 грн
110 грн