book type

Книга Як зробити ваш продукт Super брендом в соціальних мережах

LU534796

Виберіть мову книги:

Українська
В наявності
0  
30 грн
27 грн - 10%
Власники брендів використовують психологію як важливий чинник при створенні і просуванні брендів, т. до. бренд - це бажання отримати саме той результат, який символізує цей бренд, охопивши при цьому максимальну кількість людей.Просування бренду, або оптимальне розкручування бренду, включає рекламу в періодичних виданнях, зовнішню рекламу, рекламу по радіо і телебаченню, рекламу в мережі Інтернет. При розкручуванні нового бренду виділяється два способи - безпосередня реклама і піар.

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Мельников Ілля Валерійович, Бялык Лариса
Мова
Українська
Вік
12
Серія
Суперменеджер в Інтернеті за 30 хвилин
Дата виходу
2012

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Як зробити ваш продукт Super брендом в соціальних мережах

Власники брендів використовують психологію як важливий чинник при створенні і просуванні брендів, т. до. бренд - це бажання отримати саме той результат, которы...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики