Книга Як зробити ваш продукт Super брендом в соціальних мережах
Власники брендів використовують психологію як важливий чинник при створенні і просуванні брендів, т. до. бренд - це бажання отримати саме той результат, який символізує цей бренд, охопивши при цьому максимальну кількість людей.Просування бренду, або оптимальне розкручування бренду, включає рекламу в періодичних виданнях, зовнішню рекламу, рекламу по радіо і телебаченню, рекламу в мережі Інтернет. При розкручуванні нового бренду виділяється два способи - безпосередня реклама і піар.
- ФІО Автора
- Мельников Ілля Валерійович, Бялык Лариса
- Кількість сторінок
- 432
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
- Серія
- Суперменеджер в Інтернеті за 30 хвилин
- Дата виходу
- 2012
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Інтернет на 100Подробный...
27 грн
25 грн
Книга Мистецтво просування сайту....
131 грн
118 грн
Книга Контекстна реклама Google AdSense
49 грн
45 грн
Книга Тямуще керівництво по SEO-...
69 грн
63 грн
Книга Telegram від А до Я. Історія,...
59 грн
54 грн
Книга Все про смартфони і планшети в...
142 грн
128 грн
Книга Таргетинг для початківців:...
59 грн
54 грн
Книга Інтернет-маркетинг. Базові знання
49 грн
45 грн
Книга Професійний таргетолог. Основи...
59 грн
54 грн
Книга Планшет для тих, хто ні бум-бум...
122 грн
110 грн
2023-06-25
Як зробити ваш продукт Super брендом в соціальних мережах - це к
Автор вдало поєднав теоретичні знання з практичними порадами, які допоможуть вам створити та просунути ваш бренд в соціальних мережах. Книга розкриває важливі аспекти психології в створенні брендів, розкриваючи секрети успішного просування та залучення аудиторії. Автор детально описує різні методи реклами та PR в соціальних мережах, надаючи конкретні приклади та кейси. Після прочитання цієї книги ви отримаєте необхідні знання та інструменти для того, щоб зробити ваш продукт справжнім Super брендом в онлайн просторі. Рекомендую кожному, хто цікавиться маркетингом та рекламою в інтернеті!